HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Τρίτη, 25 Απριλίου 2017 15:19

Book Review: Brilliant Selling

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(3 ψήφοι)
Book Review: Brilliant Selling https://www.amazon.com/Brilliant-Selling-Business-Tom-Bird/dp/1292083247

Από το περιοδικό Produtive Habits

Το βιβλίο του μήνα είναι το Brilliant Selling από την σειρά Brilliant. Ένα από τα βιβλία που πραγματικά υποτίμησα όταν το αγόρασα και έμεινε στον πάτο τις λίστας ανάγνωσης που είχα για φέτος. Έτσι ήρθε η ώρα που πέρασα από τα υπόλοιπα και με μια μικρή επιφύλαξη το πήρα στα χέρια μου. Χωρίς να έχει κάποιο μεγάλο όνομα των πωλήσεων στην συγγραφική ομάδα μου έδινε την αίσθηση του γνώριμου όταν το φυλλομέτρησα λίγο. Ξεκινώντας όμως να το διαβάζω γρήγορα κατάλαβα ότι έκανα λάθος. Πρόκειται για ένα πολύ προσεγμένο βιβλίο που μπορεί να μυήσει κάποιον χωρίς εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων. Μιλάει αρκετά για το ηθικό κομμάτι των πωλήσεων και τον υγιή επαγγελματισμό που είναι τόσο πολύ απαραίτητος στον πονεμένο αυτόν χώρο.

Με βοήθησε πάρα πολύ το ότι σε κάθε κεφάλαιο σχεδόν είχε μικρές ασκήσεις με τις οποίες μπορεί κανείς να πάρει μια πραγματική γεύση από τις πληροφορίες του κεφαλαίου. Επίσης πολύ καλό ήταν το τελευταίο κομμάτι κάθε κεφαλαίου όπου γινόταν μια ανασκόπιση στα σημαντικά κομμάτια του κεφαλαίου και με αυτόν τον τρόπο σου μένουν ακόμα καλύτερα.

Στα πρώτα κεφάλαια κάνει μια ανάλυση του τι προσωπικότητα πρέπει να έχει ο επαγγελματίας πωλητής. Εκεί αναφέρει κάτι το οποίο για μένα είναι το Α και το Ω σε αυτόν τον χώρο. Η διάθεση του ανθρώπου να βελτιωθεί. Αυτό είναι που πραγματικά λείπει, όχι μόνο στις πωλήσεις, αλλά σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους. Είναι όμως και αυτό που κάνει τους καλύτερους να ξεχωρίζουν.

Πολύ σημαντικό κομμάτι επίσης για μένα στο βιβλίο, και μάλιστα ένα στο οποίο τα περισσότερα βιβλία δεν στέκονται, είναι η καθημερινές δραστηριότητες του πωλητή και πως να τις οργανώσεις για μέγιστο αποτέλεσμα. Πολύ συχνά βλέπεις βιβλία που όλα αυτά που περιγράφουν δεν γίνονται σε πραγματικές συνθήκες.

Ένα από τα πράγματα που λείπουν και θα ήθελα να δω μέσα είναι μια ανάλυση των 4 βασικών συμπεριφορών των ανθρώπων. Σε κάθε βιβλίο που συναντάω κάτι τέτοιο είναι πολύ μεγάλη βοήθεια για να καταλάβει κάποιος ότι πρέπει να αναγνωρίζει αυτές τις συμπεριφορές νωρίς και να αντιδρά αναλόγως στην παρουσίασή του.

Σαν τελικό συμπέρασμα μπορώ να πω ότι αυτό το βιβλίο, αν και το αδίκησα αρχικά, είναι πολύ ποιοτικότερο από κάποια που είναι γραμμένα από "μεγάλα ονόματα" του χώρου. Μπορείτε να το βρείτε κάνοντας κλικ στην φωτογραφία του εξωφύλου και θα χαρώ να το σχολιάσετε μαζί μας εφόσον το διαβάσετε!

Διαβάστηκε 226 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 16 Μαΐου 2017 22:36
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee! Find me at: 

Facebook Instagram Twitter

en2bpartner

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96 HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP