HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017 22:30

Δουλεύοντας με τις Τοπικές Καταχωρήσεις και το SEO.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Δουλεύοντας με τις Τοπικές Καταχωρήσεις και το SEO. Αν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, οι ενημερώσεις των αλγόριθμων της Google ενημερώνονται συνεχώς για να προβάλλουν ολοένα και περισσότερο την επιχείρησή σας. Η Google θέλει να κάνει την αναζήτηση περισσότερο εξατομικευμένη, συμβατική, και κυρίως, περισσότερο τοπικά εστιασμένη. Οι καταχωρήσεις των χαρτών της Google καθώς και οι τοπικοί κατάλογοι έχουν ξεκινήσει ν’ ανεβαίνουν επάνω στα SERP (Σελίδες Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης) για τοπικές αναζητήσεις.

Από την μια μεριά αυτό είναι πλεονέκτημα που βοηθάει τους πελάτες στην περιοχή σας να σας βρούνε online, αλλά αυτό επίσης σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξετε την στρατηγική που έχετε SEO για να προσαρμοστείτε. Πριν αρχίσετε να εφαρμόζετε κάποιες αλλαγές, είναι σημαντικό να καθορίσετε την περιοχή του στόχου σας ακόμα και με τον ταχυδρομικό κώδικα. Τι κι αν έχετε ένα κατάστημα που πουλάτε οικοδομικά υλικά ή έχετε δίκτυο σε πολλές πόλεις, θα χρειαστείτε ένα συγκεκριμένο κατάλογο από γειτονιές για να μπορέσετε να βελτιστοποιήσετε τον τρόπο που προβάλλεστε σ’ αυτές.

Όταν οι τοπικοί σας στόχοι έχουν καθοριστεί, το επόμενο βήμα θα είναι μια διεξοδική στρατηγική για να διαμορφώσετε τις online επιχειρηματικές σας καταχωρήσεις. Μερικές συμβουλές για την βελτιστοποίηση αυτών των καταχωρήσεων για τοπικό SEO:

Δημιουργείστε Τοπικά Προφίλ
Υπάρχουν εκατοντάδες τοπικοί κατάλογοι και η βελτιστοποίηση για όλους αυτούς θα έπαιρνε πολύ χρόνο, αλλά πρέπει να ξεκινήσετε με τους μεγαλύτερους και δημοφιλέστερους: Google My Business, Yelp, Yahoo, Χρυσός Οδηγός, Vrisko και με λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων όπως Facebook και LinkedIn. Μόλις έχετε δημιουργήσει τα προφίλ για τις κορυφαίες ιστοσελίδες, μπορείτε να ξεκινήσετε και να δουλεύετε μια λίστα σαν αυτήν https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/10322/The-Ultimate-List-50-Local-Business-Directories.aspx
για να συνεχίσετε να αναπτύσσετε την τοπική σας παρουσία, ή να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή (application) σαν την SiteBooster (https://www.weebly.com/app-center/site-booster) ή την Attracta (https://www.attracta.com/) για αυτοματοποιημένη δημοσίευση σε διαφορετικές ιστοσελίδες καταχωρήσεων.

Το Κλειδί είναι Συνεπής Καταχώρηση ΟΔΤ
Το ΟΔΤ (όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου) πρέπει να αναφέρεται με συνέπεια σέ όλο το διαδίκτυο, από τις τοπικές καταχωρήσεις μέχρι την ιστοσελίδα σας. Αυτό, όχι μόνο βοηθάει τους πελάτες σας να σας βρούνε και να επικοινωνήσουν μαζί σας, αλλά η Google χρησιμοποιεί την ομοιομορφία του ΟΔΤ για να επιβεβαιώνει την τοποθεσία σας για τα αποτελέσματα αναζήτησης. Η χρήση ενός τοπικού αριθμού στο ΟΔΤ σας (όχι κινητό τηλέφωνο δηλαδή) μπορεί επίσης να σηματοδοτήσει την τοποθεσία σας στις μηχανές αναζήτησης.

Βελτιστοποιείστε τις Πληροφορίες της Επιχείρησής σας
Όταν τα προφίλ σας είναι έτοιμα και επαληθευμένα, μπορείτε να αυξήσετε την βελτιστοποίηση για τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης προσθέτοντας λεπτομέρειες. Φωτογραφίες, κατηγορίες, και μια περιγραφή της επιχείρησης εμπλουτισμένη με λέξεις-κλειδιά είναι πολύ καλές αφετηρίες για να δημιουργήσετε τις καταχωρήσεις σας. Εν καιρώ, μπορείτε επίσης να προσθέσετε και βίντεο, κουπόνια και προσφορές, ώρες λειτουργίας, και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που θα βοηθήσει τους πελάτες σας να σας βρουν και να σας επιλέξουν για τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας.

Διαχειριστείτε την Φήμη σας
Οι online αξιολογήσεις είναι ένα μικρό αλλά σημαντικό κομμάτι του τοπικού αλγόριθμου της Google, γι’ αυτό θα φροντίσετε να εφαρμόσετε μια στρατηγική αξιολόγησης και σχολιασμών για τις ιστοσελίδες σας των τοπικών καταχωρήσεων. Αυτό δεν θα βοηθήσει μόνο την τοπική σας κατάταξη, αλλά μπορεί επίσης να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και υπεραξία με τους πιθανούς και μόνιμους πελάτες. H OnLine δέσμευση μέσα από αυτές τις ιστοσελίδες καταχωρήσεων μπορεί να δημιουργήσει μόνιμους πελάτες και αφοσίωση δια βίου.

Στον κόσμο μας «μετά-τα-Περιστέρια» (post-Pigeon world – ο τρόπος που αντιμετωπίζεται η αναζήτηση από την Google μετά από ένα update που ονόμασε «the Pigeons Update»), είναι ζωτικής σημασίας για τις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια στρατηγική που εστιάζει στις καταχωρήσεις τοπικών επιχειρήσεων. Η ιστοσελίδα σας μπορεί να είναι το μεγαλύτερο σας εργαλείο πωλήσεων, αλλά πιθανότερα θα έχει κατάταξη πίσω από τις ιστοσελίδες όπως Google Maps και Yelp για τις τοπικές αναζητήσεις.
Η Εφαρμογή αυτών των συμβουλών είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε. Μπορείτε επίσης να πάτε το τοπικό σας SEO ένα βήμα παραπέρα δημιουργώντας προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα ασχοληθούμε εις βάθος σε ένα επόμενο άρθρο.

Διαβάστηκε 329 φορές
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP