HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Κυριακή, 04 Φεβρουαρίου 2018 23:11

Τα social media trends για το 2018

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Νέος χρόνος, νέες στρατηγικές για τις online εκστρατείες των brands που βρίσκονται στα Κοινωνικά Δίκτυα. Ποια είναι τα Social Media Trends για το 2018;

Ήδη σε όλους είναι γνωστό πως online τα πάντα αλλάζουν με απίστευτους ρυθμούς. Ο καλύτερος τρόπος να εκμεταλλευτείς τις αλλαγές, είναι να μάθεις να προσαρμόζεσαι σ’ αυτές. Όσο πιο γρήγορα υιοθετείς τις νέες τάσεις, τόσο πιο μπροστά θα είσαι από τον ανταγωνισμό.


Οι πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν τον τρόπο να μας εκπλήσσουν με τις αναβαθμίσεις τους. Ωστόσο, μπορούμε να κάνουμε κάποιες μικρές προβλέψεις για το τι θα επικρατήσει αυτή τη χρονιά για τα Social Media.

Πέρα από το βίντεο, τα stories και τα lives που ξέρουμε καλά πως είναι το παρόν και το (άμεσο) μέλλον του online περιεχομένου, υπάρχουν και κάποια άλλα στοιχεία που πιθανόν να δούμε να συμβαίνουν πιο έντονα.

Ας ρίξουμε μια ματιά:

 

1.(Micro)Influencers: Η ανερχόμενη Δύναμη

Ξέρουμε καλά πόσο σημαντική είναι η δύναμη των influencers. Ωστόσο υπάρχουν πολλά περιθώρια για να τύχουν καλύτερης εμπορικής εκμετάλλευσης.

Από τη στιγμή που οι influencers μπορούν να επηρεάζουν γνώμες, απόψεις και ίσως αντιλήψεις, ο ρόλος τους θα αναβαθμιστεί. Εξαρτάται από τη niche, εξαρτάται από το πόσο καλός είναι ένας influencer, αλλά ο όρος βρίσκεται εδώ και έχει ήδη αποκτήσει τη δυναμική που αναζητούσε.

2. Το τέλος του organic reach

Τουλάχιστον έτσι όπως το ξέρουμε και σε κάποιες πλατφόρμες. Ο λόγος είναι απλός: Υπάρχει περισσότερη πληροφορία από αυτή που μπορεί να καταναλώσει ο μέσος χρήστης, άρα κάτι πρέπει να γίνει.

Ήδη μέσα στο 2017 διαβάσαμε για κάποιους πειραματισμούς του Facebook να ξεχωρίσει το newsfeed των σελίδων σε διαφορετικό tab. Είμαι βέβαιη πως θα ακούσουμε κι άλλα νέα σχετικά με αυτό το θέμα, που θα επεκταθεί και σε άλλες πλατφόρμες.

Όχι όμως σε όλες. Κατά το 2017, το Organic Reach στο LinkedIn ήταν από τα πιο ψηλά. Που σημαίνει, ένα post που θα μπει εκεί θα το δουν σίγουρα πολλά περισσότερα μάτια από ότι αν μπει στο Facebook (εξαρτάται βέβαια και από τους followers που έχεις). Αν δεν είσαι στο LinkedIn, ίσως να πρέπει να το σκεφτείς ξανά.

3. Η άνοδος της κοινότητας

Μια κοινότητα είναι πιο δυνατή από μια σελίδα. Στο Facebook η κοινότητα (ή group) συμβαδίζει με τις αρχές που το διέπουν: Όμορφες διαπροσωπικές σχέσεις ανάμεσα σε άτομα με ίδια ενδιαφέροντα.

Γι’ αυτό και επένδυσαν πάνω στα groups και τα βλέπουμε να έχουν πιο δυνατή χρήση από άλλες χρονιές. Θα έλεγα να βρίσκεσαι σε ενεργά groups, που αφορούν τα ενδιαφέροντά σου και να αλληλεπιδράς με τα υπόλοιπα μέλη.

Μην το παρακάνεις με τον αριθμό των groups. Βρες λίγα και καλά ή δημιούργησε το δικό σου αν έχεις το χρόνο να το συντηρείς.

4. Η στροφή στα Bots

Η εξέλιξη του Email Marketing ακούει στο όνομα Messenger Bot. Ένας μοναδικός, προς το παρόν, τρόπος να είσαι σε άμεση επαφή με τους followers σου και απίστευτα υψηλό open rate των μηνυμάτων.

Ένα email δεν θα διαβαστεί από όλους τους παραλήπτες. Ίσως αν διαβαστεί, να είναι ήδη αργά για την προσφορά μας. Μπορεί καν να μην βρεθεί στο inbox τους.

Ένα μήνυμα όμως στο Messenger έχει υψηλότατο open rate, είναι πολύ πιο άμεσο στο να διαβαστεί και σίγουρα ο παραλήπτης θα το λάβει.

Ακούγεται (και είναι) σημαντική η χρήση του bot, ωστόσο δεν θα είναι πάντα στα πάνω του. Ούτε θα έχει πάντα ψηλό open rate, κυρίως όταν αρχίσουν να μαζεύονται πολλά. Γι’ αυτό εκμεταλλεύσου το όσο βρίσκεται στα πολύ πάνω του.

5. Η εμπιστοσύνη στο UGC

Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να εξελιχθεί και σε «βραχνά» για τα brands. Γι’ αυτό και η όποια βοήθεια είναι καλοδεχούμενη, πόσω μάλλον όταν είναι και δωρεάν.

Οι χρήστες -και followers ενός brand, μπορούν να δημιουργούν περιεχόμενο για εκείνο. Ο τρόπος που θα γίνει αυτό εναπόκειται στο ίδιο το brand να το αποφασίσει, με κάποια κίνητρα ή δώρα.


Ολοκληρώνοντας

Δεν ξέρουμε ακόμη τι νέο θα μας αποκαλύψουν οι γίγαντες των Κοινωνικών Δικτύων. Ξέρουμε όμως πως τους αρέσουν να πειραματίζονται και θέλουν τους χρήστες να ακολουθούν τις νέες τάσεις που δημιουργούν.

Όσο πιο γρήγορα προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές που μάς δείχνουν, τόσο πιο «φίλοι» θα είμαστε με τους αλγόριθμους που μάς προωθούν. Και τι καλύτερο για έναν Social Media Manager;

 

Πηγή: smwtips

 

Διαβάστηκε 270 φορές
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee!

steemit_footer.png

iconmonstr-facebook-3-64.png  iconmonstr-instagram-13-64.png  iconmonstr-twitter-3-64.png  iconmonstr-linkedin-3-64.png  

iconmonstr-snapchat-3-64.png  iconmonstr-youtube-3-64.png  iconmonstr-google-plus-3-64.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP