HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2018 19:04

Το σπάσιμο του κώδικα της καταπληκτικής εξυπηρέτησης πελατών

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Έχουμε πει πολλές φορές μέσα από τις σελίδες του περιοδικού αυτού ότι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις πελάτες είναι να έχεις στημένο ένα σωστό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό όμως που πραγματικά μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις ναι να έχεις καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών. Για εμένα αυτό σημαίνει γρήγοροι χρόνοι απόκρισης, άμεση επίλυση προβλημάτων και ένας τρόπος για να κάνεις τον πελάτη σου να μοιάζει πραγματικά ξεχωριστός κρατώντας ένα σωστό ιστορικό.

Αν μπορούσε όλο αυτό να γίνει με απλά και οικονομικά εργαλεία τότε πραγματικά έχεις την συνταγή για το τέλειο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών.

Θα μου πείτε όλο αυτό τι σχέση έχει με τα νέα των υπολογιστών που έχω συνηθίσει να αναφέρομαι. Όλη αυτή την εισαγωγή την έκανα γιατί σήμερα θέλω να σας μιλήσω για το G Suite.

Το G Suite είναι μια πλήρης πλατφόρμα γραφείου που προωθεί η Google. Περιλαμβάνει όλα τα προγράμματα γραφείου όπως όπως επεξεργασία κειμένου, υπολογιστικά φύλα και δημιουργία παρουσιάσεων που θα περίμενε να έχει κανείς σε μια πλήρη σουίτα γραφείου. Ένα μέρος του G Suite είναι και το Gmail και αυτό το οποίο έχει κάνει πάρα πολύ καλά ή Google είναι η δυνατότητα για συνεργατική εργασία. Σε όλα αυτά προστίθεται και η δυνατότητα αποθήκευσης δεδομένων στο διαδίκτυο όπως και η διαχείριση των φορητών συσκευών των συνεργατών σας. Όλο αυτό δημιουργεί μια πλήρη σουίτα διαχείρισης των επιχειρηματικών σας δραστηριοτήτων και της εξυπηρέτησης πελατών. Με ένα κόστος μόλις 4€ ανά χρήστη το μήνα το G Suite σας απαλλάσσει από όλο το διαχειριστικό έξοδο της φιλοξενίας μιας δικιά σας πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών στο διαδίκτυο. Μετά από αυτό το μόνο που μένει είναι απλά να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας.

Εδώ στο ComputerSpot χρησιμοποιώ για πάνω από ένα χρόνο αποκλειστικά το G Suite για οτιδήποτε αφορά την αποθήκευση και διαχείριση πληροφοριών για κάθε project που αναλαμβάνω. Από τις προτάσεις που δημιουργώ για τους πελάτες μου μέχρι τα ραντεβού και την εξυπηρέτηση τους, καθώς και όλη την παρακολούθηση για την πορεία ενός project συμπεριλαμβανομένων των υπενθυμίσεων ο πιο χρήσιμος βοηθός μου είναι το G Suite.

Πρόσφατα ανακάλυψα μάλιστα ότι δεν είναι ο μόνος που χρησιμοποιεί το G Suite με αυτό τον τρόπο. Υπάρχουν και άλλες εταιρείες στον κόσμο που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Google για να καλύψουν όλες τις ανάγκες της εξυπηρέτησης πελατών τους και μάλιστα με μεγαλύτερο πελατολόγιο από το δικό μου.

Η Good Eggs (Καλά Αυγά) χρησιμοποιεί αυτά τα απλά εργαλεία για να ικανοποιήσει τους πελάτες της.

&Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι κυριολεκτικά το ψωμί και το βούτυρο της Good Eggs, μια επιχείρηση τριών ετών που φέρνει την αγορά των τοπικών αγροτών στην πόρτα σας.

Για να εξασφαλίσουν ότι θα τηρήσουν την υπόσχεσή τους για καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών, οι μάνατζερ χρησιμοποιούν υπολογιστικά φύλλα Google για να κατηγοριοποιήσουν τα παράπονα των πελατών και να τα βάλουν σε διαγράμματα που αναλύονται εύκολα, και τα οποία μπορούν πολύ γρήγορα να μοιραστούν με τους συναδέλφους τους στις τέσσερις πόλεις διανομής.

Με το G Suite, οι ομάδες είναι σε θέση να παρακολουθούν την «πρακτική προς τον πελάτη» σε κάθε βήμα της διαδικασίας – από την στιγμή που ένα άτομα βάζει την παραγγελία του στην ιστοσελίδα μέχρι την στιγμή που παραδίδεται στην εξώπορτά του – οπότε τα προβλήματα αντιμετωπίζονται μόλις δημιουργηθούν.

ΟΙ μάνατζερ της εξυπηρέτησης πελατών επίσης χρησιμοποιούν φόρμες Google για να δημιουργήσουν μικρά κουίζ που ονομάζονται «κουίζ γνώσεων» που βοηθάνε να διατηρηθούν οι αντιπρόσωποι ενήμεροι επάνω στις τελευταίες αλλαγές στην διαδικασία παράδοσης, απογραφής, πρωτόκολλα πελατών και άλλα.

Οι ομάδες σε διαφορετικές ζώνες ώρας επίσης συναντώνται τακτικά μέσω Google Hangouts βίντεο chats, όπου εργάζονται μαζί σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τα έγγραφα, τις αναφορές και τα υπολογιστικά φύλλα – εξασφαλίζοντας ότι οι πληροφορίες που στέλνουν στους πελάτες τους είναι πάντα φρέσκες και ενημερωμένες όσο τα προϊόντα τους.

Μπορείτε να δείτε και ένα video με περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο που έχουν εισάγει το G-Suite στην επιχείρησή τους.

https://youtu.be/Dzz64fC4QHU

Αν ενδιαφέρεστε να δοκιμάσετε το G-Suite μπορείτε να ξεκινήσετε με την δωρεάν έκδοση του Gmail αλλά για να χρησιμοποιήσετε με τον καλύτερο τρόπο όλα τα εργαλεία συνεργασίας καλό θα είναι να αποκτήσετε ένα επαγγελματικό λογαριασμό G-Suite εδώ: https://gsuite.google.com/intl/en_ie/pricing.html?tab_activeEl=tabset-companies

Εφόσον τα έχετε πάνω από πέντε υπαλλήλους ή συνεργάτες, θα σας πρότεινα μάλιστα να πάρετε το πιο ακριβό πακέτο που κοστίζει 8€ ανά χρήστη το μήνα γιατί οι πρόσθετές παροχές είναι πάρα πολύ καλές και σίγουρα θα βοηθήσουν μια λίγο μεγαλύτερη επιχείρηση./span>

Διαβάστηκε 283 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 01 Μαρτίου 2018 04:01
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Untitled design (4).png