HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Τετάρτη, 04 Απριλίου 2018 17:41

Google Maps - Μήπως αφήνετε την επιχείρησή σας σε ξένα χέρια???

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Η επιχείρησή σου εμφανίζεται στο Google Maps και έχουν έρθει ήδη αρκετοί πελάτες από εκεί, συνεπώς.... όλα καλά! Ίσως και όχι!!!

Προς μεγάλη μας έκπληξη παρατηρούμε συνεχώς ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων εκεί έξω δεν έχουν κατοχυρώσει επίσημα την επιχείρησή τους στην Google, με αποτέλεσμα η καταχώρησή τους στο Google Maps να μην τους ανήκει.

 

Μήπως ανήκετε κι εσείς σε αυτήν την κατηγορία;


Εάν συμβαίνει αυτό, εκτός του ότι πετάτε στα σκουπίδια πολύ σημαντικά οφέλη, μπορεί να κληθείτε να αντιμετωπίσετε πολύ αρνητικές συνέπειες για την επιχείρησή σας.

Πώς θα καταλάβετε εάν σας ανήκει η καταχώρησή σας στο Google Maps?

Είναι πολύ απλό. Αφού εμφανίσετε την καταχώρησή σας στο Google Maps, εάν βλέπετε ως επιλογή το "Claim this business" ή "Κατοχύρωση αυτής της επιχείρησης" σημαίνει ότι αυτή δεν σας ανήκει και για την ακρίβεια... δεν ανήκει σε κανέναν.

Ένα παράδειγμα μη κατοχυρωμένης καταχώρησης:


gmaps claim


Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί ο καθένας, επιλέγοντας το "Suggest an edit" να τροποποιήσει τα στοιχεία της επιχείρησής σας, χωρίς εσείς να έχετε κανέναν απολύτως έλεγχο, με τις όποιες συνέπειες.

Είναι όμως αυτός ο μοναδικός λόγος που πρέπει να προβείτε σε κατοχύρωση της επιχείρησης;

 


5 λόγοι για να κατοχυρώσετε ΑΜΕΣΑ την επιχείρησή σας στην Google

1. Αποκτάτε πλήρη έλεγχο πάνω στις πληροφορίες σου


Είναι σίγουρα ο πιο σημαντικός λόγος να γίνετε εσείς ο κάτοχος/διαχειριστής της καταχώρησής σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα θέλατε να εμφανίζονται λανθασμένες πληροφορίες που μπορεί να αποπροσανατολίσουν τους πιθανούς πελάτες σας και να καταλήξουν εν τέλει σε ένα άλλο κατάστημα.

 

Επίσης, η Google, όπως είναι λογικό, προτιμά να εμφανίζει περισσότερες φορές και πιο "ψηλά" στα αποτελέσματα επιχειρήσεις με πλήρως συμπληρωμένα και ενημερωμένα προφίλ, παρά ημιτελή και ανακριβή προφίλ.

 

Τα πιο συνηθισμένα λάθη που συναντάμε είναι: παλιές διευθύνσεις και τηλέφωνα, λάθος ωράριο λειτουργίας ή μη καταχωρημένο, website links που δεν λειτουργούν πια (404 error) και απουσία πρόσφατων φωτογραφιών ή ακόμα χειρότερα φωτογραφίες από το προηγούμενο κατάστημα που υπήρχε εκεί (κι όμως, συμβαίνει συχνά!!!)


2. Εμφανίζεστε ψηλότερα στις τοπικές αναζητήσεις (και όχι μόνο) και κερδίζετε μεγαλύτερο μερίδιο του κοινού που αναζητά σχετικές υπηρεσίες και προϊόντα online


Ο στόχος της Google είναι να παρέχει στους χρήστες που αναζητούν όσο το δυνατόν πιο ακριβείς πληροφορίες.

 

Είναι λογικό λοιπόν να δείχνει ξεκάθαρη προτίμηση σε κατοχυρωμένες επιχειρήσεις με πλήρως συμπληρωμένα και προσεγμένα προφίλ, αφού αυτές οι πληροφορίες παρέχονται από τις ίδιες τις επιχειρήσεις κι όχι από τυχαίους χρήστες του διαδικτύου.

 

Μετά την κατοχύρωσή της, η επιχείρησή σας θα αρχίσει να προβάλλεται στις αναζητήσεις των χρηστών σε τρία διαφορετικά σημεία:

1. Στο Google Knowledge Panel (δεξί sidebar στην αναζήτηση όταν κάποιος αναζητά συγκεκριμένα την επιχείρησή σας:

gmaps bizman panel

 

2. Όταν κάποιος αναζητά μία υπηρεσία ή προϊόν τοπικά, δηλαδή εισάγοντας γεωγραφικό προσδιορισμό και μάλιστα εμφανίζεται στο πάνω μέρος της σελίδας, πιο πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα του Google Search:

 

gmaps local search

 


3. Όταν κάποιος κάνει αναζήτηση μέσα στο Google Maps για υπηρεσία ή προϊόν:

gmaps search


Και φυσικά, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τις αναζητήσεις σε smartphones, συν ότι υπάρχουν κάποιες επιπλέον λειτουργίες όπως η λήψη οδηγιών μέσω GPS και ένα κουμπί για να τηλεφωνήσουν κατευθείαν στο κατάστημά σας.


3. Αποκτάτε πρόσβαση σε αναλυτικά στατιστικά για την απόδοση της καταχώρησής σας


Από τη στιγμή που θα κατοχυρώσετε την επιχείρησή σας, αποκτάτε πρόσβαση στα εξής χρήσιμα στατιστικά:

  • Πόσοι χρήστες είδαν την επιχείρησή σας στο Google Maps και το Google Search
  • Ποιες λέξεις κλειδιά τους οδήγησαν σε εσάς
  • Που έκαναν κλικ μέσα στην καταχώρησή σας. Πόσοι ζήτησαν οδηγίες ή τηλεφώνησαν, πόσοι είδαν φωτογραφίες και άρθρα, πόσοι επισκέφθηκαν το website/e-shop σας κτλ

4. Έχετε τον έλεγχο των κριτικών και της γενικότερης επικοινωνίας με τους πελάτες σας


Με το 90% των καταναλωτών να υποστηρίζουν ότι οι online κριτικές είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια που καθορίζουν αν θα εμπιστευτούν το εκάστοτε κατάστημα, καταλαβαίνουμε ότι το "χτίσιμο" θετικών κριτικών δεν είναι πλέον πολυτέλεια αλλά επιτακτική ανάγκη για κάθε επιχείρηση.

Γιατί πρέπει να δώσετε μεγάλη βαρύτητα στις κριτικές:

  • Δεν υπάρχει καλύτερη και πιο αποτελεσματική διαφήμιση από μια καλή βαθμολογία και άφθονες κολακευτικές κριτικές από ικανοποιημένους πελάτες!  Αρκούν μερικές καλές κριτικές για να ανεβάσουν την επιχείρησή σας στα μάτια των Ελλήνων καταναλωτών αλλά και των τουριστών που δεδομένα θα αναζητήσουν τα πάντα online
  • Η Google προβάλλει αποδεδειγμένα περισσότερο επιχειρήσεις με υψηλή βαθμολογία και κυρίως πολλές θετικές κριτικές
  • Εάν είστε κάτοχος της καταχώρησής σας στο Google Maps έχετε το δικαίωμα να απαντήσετε σε κάθε κριτική, ευχαριστώντας όσους σας σχολίασαν θετικά και προσπαθώντας να επανορθώσετε σε περίπτωση αρνητικής κριτικής. Δείτε εδώ χρήσιμα tips πώς να απαντήσετε σωστά σε θετικές και αρνητικές κριτικές
  • Χτίστε τη φήμη του καταστήματός σας. Με την Google να αποδεικνύει ακόμη μια φορά ότι δίνει μεγάλη έμφαση στην καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών της, απλοποίησε πολύ τη διαδικασία αναζήτησης καταστημάτων με βάση τη βαθμολογία των πελατών της. Σκεφτείτε πόσο σημαντικό είναι για εσάς να ανήκετε στη λίστα των καλύτερων καταστημάτων του κλάδου σας με βαθμολογία άνω του 4 ή 4,5.

gmaps rating

 

Ακολουθούν μερικά tips για να αποσπάσετε θετικές κριτικές:

  • Εξυπηρετήστε άψογα του πελάτες εντός του καταστήματος (εννοείται αυτό, σωστά;)
  • Να είστε αξιόπιστοι σε ό,τι δηλώνετε online, σωστά τηλέφωνα, διεύθυνση, ωράρια, μέρες αργίας, πρόσφατες φωτογραφίες κτλ
  • Να ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες σας να σας γράψουν μια θετική κριτική
  • Να απαντάτε σε όλες τις προηγούμενες κριτικές των πελατών με τον σωστό τρόπο

 

5. Σας επιτρέπει να διαφημιστείτε μέσα στο Google Maps, προβάλλοντας αποτελεσματικά και οικονομικά την επιχείρησή σας


Η Google έδωσε πρόσφατα το πράσινο φως για πληρωμένες διαφημίσεις εντός του Google Maps μέσω του Google Adwords. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας όταν ένας πελάτης κάνει τοπική αναζήτηση για ένα προϊόν ή υπηρεσία μέσα στο Google Maps.

 

Υπάρχει καλύτερο timing να εμφανιστεί το κατάστημά σας πρώτο στη λίστα από εκείνη τη στιγμή που ένας χρήστης όχι μόνο ενδιαφέρεται ενεργά για το προϊόν σου, αλλά βρίσκεται και στην περιοχή σου με πρόθεση να αγοράσει???

 

Δες το παρακάτω παράδειγμα του πλεονεκτήματος που σου δίνει μία διαφήμιση εντός του Google Maps, αφού σε εμφανίζει στην κορυφή, πάνω από όλους τους ανταγωνιστές σου και με διαφορετική χρωματική σήμανση στον χάρτη:

 

gmaps ads

 

Πάρτε τώρα την επιχείρησή σας στα χέρια σας και επωφεληθείτε άμεσα από όλες τις παραπάνω δωρεάν παροχές που σας προσφέρει η Google.

 

Εάν χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια για να κατοχυρώσετε την επιχείρησή σας ή ακόμα και να στήσετε την τέλεια καταχώρηση από την αρχή, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


Υπεύθυνος: Γκίτσος Θοδωρής
Τηλέφωνο: 6994 370 748

Διαβάστηκε 282 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 05 Απριλίου 2018 11:13
Theodoros Gkitsos

Theodoros Gkitsos
 
Digital Marketing & Organizing Consultant with an engineering background. Blogging about marketing, organizing, and productivity. Check out my personal blog at theodorosgkitsos.com
 
Academy for Ads My Profile(1).png
Academy for Ads My Profile.png

theodorosgkitsos.com
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Untitled design (4).png