HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Κυριακή, 29 Ιουλίου 2018 19:29

BOOK REVIEW: The Strategy Book

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Όταν ακούς για στρατηγική στις επιχειρήσεις το μυαλό χωρίς να το θέλεις πηγαίνει σε μεγάλες πολυεθνικές που χαράζουν παγκόσμια και τοπική στρατηγική για να πετύχουν τους στόχους τους. Όμως στην πραγματικότητα όλες οι επιχειρήσεις μπορούν (και πρέπει) να έχουν την δική τους στρατηγική. Τι ακριβώς όμως είναι η στρατηγική και πως μπορεί να μας βοηθήσει;

Το βιβλίο που αναλύουμε αυτόν τον μήνα λέγεται The Strategy Book και είναι γραμμένο από τον Max McKeown. Εκεί μας λέει ο κ.McKeown ότι με τα εργαλεία του βιβλίου θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε την στρατηγική σκέψη που θα μας βοηθήσει σαν επιχειρηματίες και σαν ηγέτες. Η στρατηγική είναι η διαμόρφωση του μέλλοντος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μας ενδιαφέρει. Αυτός είναι και ο καλύτερος ορισμός που δίνει ο κ.McKeown για το τί είναι στρατηγική.

Αυτό που μου άρεσε περισσότερο σε αυτό το βιβλίο είναι το εξής. Είναι γεμάτο ποιοτικό περιεχόμενο. Είναι γραμμένο με πολύ έξυπνο τρόπο, περισσότερο σαν εγχειρίδιο παρά σαν βιβλίο, με ένα παράδειγμα στην αρχή κάθε κεφαλαίου για να τονίσει το θέμα το κεφαλαίου, και με οδηγίες για την σημαντικότητα του κάθε κεφαλαίου και πόσες φορές θα ήταν καλό να αναγνωστεί αυτό.

Π.χ. Ξεκινώντας το 1ο κεφάλαιο σχετικά με το τι είναι στρατηγική μας δίνει το παράδειγμα της Google η οποία δίνει την άδειά της στους μηχανικούς της να πειραματίζονται στον ελεύθερό τους χρόνο. Σε αυτόν τον ελεύθερο χρόνο τους οι μηχανικοί έφτιαξαν μια online υπηρεσία βίντεο. Με το πείραμα αυτό έδειξαν την μεγάλη σημασία του online βίντεο στα στελέχη και έτσι προχώρησε η Google στην αγορά του Youtube το οποίο αποδείχθηκε μια από τις καλύτερες αγορές που έγιναν ποτέ. Αυτό είναι στρατηγική σκέψη στην πράξη.

Στο τέλος κάθε κεφαλαίου επίσης έχει τα βασικά του στοιχεία, πως μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και ερωτήσεις σχετικά με την κατανόηση του περιεχομένου. Επίσης προτείνει ασκήσεις που μπορούν να βελτιώσουν άμεσα την στρατηγική σου σκέψη και εικόνα της επιχείρησης. Πραγματικά κάθε κεφάλαιο είναι γεμάτο και μπορεί να γίνει ένα ολόκληρο μάθημα στρατηγικής από μόνο του με ασκήσεις!

Στο πρώτο μέρος του βιβλίου μας μιλάει για τον εαυτό μας και τον τρόπο σκέψης του. Στο δεύτερο μέρος μας δείχνει με ποιον τρόπο και ποια εργαλεία θα μπορεί κάποιον να σκέφτεται στρατηγικά. Στο τρίτο μέρος μας δίνει κάποιες οδηγίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορείς να χτίσεις την δική σου στρατηγική. Στο τέταρτο μέρος μας αναλύει πως κερδίζεις με την στρατηγική, και στο πέμπτο μέρος μας μαθαίνει πως να βάζεις πλέον την στρατηγική σου να δουλέψει για σένα. Αυτό όμως που προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ είναι το έκτο μέρος του βιβλίου.

Εκεί είναι που έχει ένα παράρτημα περίπου εβδομήντα σελίδων με εργαλεία ανάπτυξης στρατηγικής. Από τα βασικά όπως τι είναι και πως κάνεις μια S.W.O.T. analysis, έως κάποια πιο προχωρημένα όπως την βάση της πυραμίδας του Prahalad.
Εάν υποθέσουμε ότι έχετε μια επιχείρηση και θέλετε να σχεδιάσετε τις κινήσεις που θέλετε να κάνετε στο μέλλον, αυτά τα εργαλεία πραγματικά θα σας βάλουν μπροστά από τον ανταγωνισμό εάν τα χρησιμοποιήσετε σωστά. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα.

Στα εργαλεία αναφέρει για τις 8 φάσεις αλλαγής του Κόττερ. Την συγκεκριμένη στρατηγική την έχουμε κάνει και άρθρο στο Bizman.gr όπου μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα. Όμως μπορώ να σας πω ότι σε μια επιχείρηση η αλλαγή και η μορφοποίηση είναι κάτι που εάν δεν γίνεται τότε πολύ πιθανόν η επιχείρηση σύντομα να βρεθεί εκτός αγοράς. Όμως υπάρχουν τρόποι να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές με τέτοιον στρατηγικό τρόπο που να επηρεάσουν το λιγότερο δυνατό την λειτουργία της επιχείρησης. Οι 8 φάσεις αλλαγής του Κόττερ περιγράφουν αυτό το μοντέλο αλλαγής που μπορεί να φέρει άμεσα αποτελέσματα με το λιγότερο δυνατό κόστος στην επιχείρηση. Έτσι με αυτόν τον τρόπο εφαρμόζουμε μια στρατηγική για να είμαστε προετοιμασμένοι σχετικά με τις αλλαγές που είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί να κάνουμε σαν επιχείρηση. Εκεί φαίνεται η αποτελεσματικότητα της υλοποίησης της στρατηγικής σκέψεις που θα εγγυηθεί την καλή λειτουργία και επιτυχία της επιχείρησης.

Σας προτείνω λοιπόν αυτό το βιβλίο ανεπιφύλακτα και εφόσον σας ενδιαφέρει να αλλάξετε κάτι στην επιχείρησή σας και θέλετε κάποιον να σας δώσει και μια άλλη οπτική γωνία για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να επικοινωνήσετε απλά μαζί μας!

Καλή συνέχεια!

Διαβάστηκε 80 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 29 Ιουλίου 2018 19:35
Yiannis Miliatsis

Ιδρυτής του Bizman.gr, εκπαιδευτής πωλήσεων και παραγωγικότητας.

Certified Life Coach by Achology.

Screenshot 2018-09-25 at 12.13.10 PM.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

Follow me at:

iconmonstr-facebook-3-64.png  iconmonstr-instagram-13-64.png  iconmonstr-twitter-3-64.png  iconmonstr-linkedin-3-64.png  

iconmonstr-snapchat-3-64.png  iconmonstr-youtube-3-64.png  iconmonstr-google-plus-3-64.png

steemit_footer.png

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Untitled design (4).png