HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018 22:41

Οι 10 σημαντικότεροι λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας ΠΡΕΠΕΙ να έχει σελίδα στο Facebook

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων διαθέτουν ήδη μία σελίδα στο Facebook ή σκέφτονται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν μία και να αρχίσουν να δραστηριοποιούνται στο χώρο του Facebook Marketing.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει και μία άλλη μερίδα καταστηματαρχών οι οποίοι θεωρούν ότι η διατήρηση μιας σελίδας “δεν φέρνει και τόσα πολλά αποτελέσματα” ή απλά είναι σκέτος μπελάς.

Ποια είναι όμως η αλήθεια; Η διατήρηση μιας σελίδας στο Facebook για την επιχείρησή σας είναι όντως αναγκαία ή είναι απλά ένα ακόμα προαιρετικό μέσο προώθησης με αμφίβολα αποτελέσματα;

 Η άποψή μου είναι ότι μία επιχείρηση πρέπει οπωσδήποτε να έχει μία σελίδα στο Facebook και ακολουθούν τα 10 πιο σημαντικά επιχειρήματα για να πειστούν ακόμα και οι πιο διστακτικοί!

 

1. Βρίσκεστε εκεί που είναι οι υπάρχοντες και μελλοντικοί πελάτες σας


Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους, με 5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα
(Δεκ ‘17) και 2,23 δις παγκοσμίως (Ιούν ‘18). Τόσο αυτοί που είναι ήδη πελάτες σας, όσο και αυτοί που θα θέλατε να προσελκύσετε μελλοντικά αφιερώνουν μεγάλο μέρος της ημέρας και της προσοχής τους στο Facebook.

Υπάρχει καλύτερος τρόπος να τους προσεγγίσετε από το είστε δραστήριοι κι εσείς στο Facebook; Κι ας μην ξεχνάτε ότι αν δεν βλέπουν τη δική σας επιχείρηση, την προσοχή τους θα τραβήξει μία άλλη!

 

2. Χτίζετε γέφυρες επικοινωνίας με μελλοντικούς πελάτες (Leads)

 
Ο σκοπός δεν είναι προφανώς να μαζέψετε Likes στη σελίδα σας αλλά πώς θα μετατρέψετε αυτούς τους followers σε πελάτες σας.

Μια καλή στρατηγική marketing σε συνδυασμό με χρήσιμο περιεχόμενο θα οδηγήσει τους followers να σας εμπιστευτούν τα προσωπικά τους στοιχεία επικοινωνίας, όπως το email.

Έτσι έρχεστε ένα βήμα πιο κοντά στο κοινό σας μέσω του email marketing (link) κι έχετε περισσότερες πλέον πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες της επιχείρησης.

 

3. Μπορείτε να διαφημιστείτε με χαμηλό κόστος

 
Και μόνο που η δημιουργία και η καθημερινή διατήρηση μιας σελίδας στο Facebook είναι εντελώς δωρεάν, είναι ένας καλός λόγος από μόνος του για να ξεκινήσετε!

Φυσικά το Facebook παρέχει τη δυνατότητα πληρωμένης προώθησης της σελίδας η οποία ναι μεν κοστίζει, αλλά είναι εξαιρετικά οικονομική σε σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης όπως ο τύπος, το ράδιο, η τηλεόραση κτλ.

 

4. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε πολύ συγκεκριμένο κοινό της επιλογής σας

 
Σε συνέχεια των προηγούμενων, προσωπικά δεν θεωρώ ότι το μεγαλύτερο προσόν σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μέσα διαφήμισης είναι το χαμηλότερο κόστος αλλά η δυνατότητα ακριβούς στόχευσης του κοινού που απευθύνεστε.

Η διαφήμιση παύει να είναι “τυφλή” αλλά πλέον μπορείτε να καθορίσετε με μεγάλη ακρίβεια το κοινό που θα απευθυνθείτε με κριτήριο την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και αρκετές ακόμα επιλογές.

Μια προσεκτικά σχεδιασμένη διαφήμιση (λινκ) μπορεί να γίνει ένα υπερόπλο στα χέρια μιας επιχείρησης!

 

5. Γνωρίζετε το κοινό σας μέσω των στατιστικών

 
Το Facebook παρέχει αναλυτικά στατιστικά για την επίδοση της σελίδας μας, καθώς και για το κοινό που την ακολουθεί.

Και το καλύτερο είναι ότι μας τα παρέχει με έναν όμορφο και κατανοητό τρόπο, ώστε να μην χανόμαστε στη...μετάφραση.

 

6. Χτίζετε την πιστότητα των πελατών στο Brand σας (Brand Loyalty)

 
Μία σελίδα δεν θα σας βοηθήσει μόνο να αυξήσετε το κοινό σας και τις πωλήσεις σας, αλλά θα αναπτύξει και την πιστότητα των ήδη πελατών σας.

Η βιωσιμότητα κάθε επιχείρησης δεν μπορεί να στηριχτεί στην ανεύρεση συνεχώς καινούριων πελατών αλλά στο να διατηρεί πιστούς τους ήδη υπάρχοντες (Hubspot report, May ‘18).

Το Facebook είναι ένα καλό μέσο να επιτύχετε κάτι τέτοιο αφού έχει αποδειχτεί ότι η πιστότητα αυξάνεται όταν μία επιχείρηση είναι ενεργή στα Social Media, ανταποκρίνεται άμεσα στις ερωτήσεις και σχόλια του κοινού και παρέχει πολύτιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο στους ακόλουθούς της.

Αν το κοινό σας αισθανθεί ότι το φροντίζετε, τότε θα μείνει πιστό σε εσάς!

Δείτε εδώ γιατί είναι τόσο σημαντική η πιστότητα πελατών και πώς μπορείτε να την αναπτύξετε.

 

7. Αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

 
Το Facebook είναι εξαιρετικό μέσο να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και στη συνέχεια να τους κατευθύνετε στην ιστοσελίδα σας ή σε κάποια landing page.

Αναρτώντας περιεχόμενο με links προς τη σελίδα σας ή ακόμα και μέσω του Κουμπιού Πρόσκλησης σε Δράση (CTA Button) μπορείτε να οδηγήσετε τον κόσμο παραδείγματος χάρη σε μία σελίδα προσφορών στην ιστοσελίδα σας ώστε να τους μετατρέψετε σε πελάτες.

 

8. Η σελίδα είναι εύκολα προσβάσιμη στο κινητό, σε αντίθεση με την ιστοσελίδα σας

 
Η χρήση των κινητών για σερφάρισμα στο internet έχει υπερβεί πλέον τη χρήση των σταθερών υπολογιστών και laptops.

Είναι πιο εύκολο για έναν χρήστη που περνάει ώρες στην εφαρμογή του Facebook να δει μία ανάρτηση της επιχείρησής σας ή να την αναζητήσει εντός του Facebook, παρά να ανοίξει τον Chrome, να γκουγκλάρει και να πέσει πάνω στην ιστοσελίδα σας (κι εφόσον αυτή είναι mobile-friendly).

 

9. Παρακολουθείτε εύκολα τον ανταγωνισμό και φροντίζετε να μην υστερείτε

 
Μπορείτε να πάρετε ιδέες, να δείτε τι δουλεύει και τι όχι, καθώς και αν και πού υστερείτε σε σχέση με ανταγωνιστικές επιχειρήσεις.

Προφανώς και δεν μπορείτε να μάθετε π.χ. πόσα έσοδα έχει ένας ανταγωνιστής από μία διαφήμιση. Εάν όμως παρατηρείτε ότι κάνει όλο και περισσότερες διαφημίσεις, τότε αυτό σημαίνει ότι είναι αρκετά προσοδοφόρες και ίσως πρέπει να δοκιμάσετε κι εσείς κάτι ανάλογο!

 

10. Αυξάνετε τις πωλήσεις σας μέσω του Facebook shop και της άμεσης εξυπηρέτησης πελατών

 
Το Facebook Shop είναι ένας καλός τρόπος να προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στους ακόλουθους της σελίδας και να τους οδηγήσετε στο eshop σας ή να τους παρακινήσετε να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Επιπλέον, ο αριθμός των πελατών που στρέφονται στο Facebook/Messenger λόγω της (προσδοκόμενης) αμεσότητας για να σας κάνουν ερωτήσεις σχετικά με μία υπηρεσία, ή ένα προϊόν που είδαν στο eshop σας διαρκώς αυξάνεται.

Πραγματικά δεν μπορώ να τονίσω αρκετά πόσο σημαντικό είναι να δίνουμε τη δυνατότητα στο κοινό για άμεση επικοινωνία μαζί μας, καθώς είναι αυτό που θα καθορίσει αν θα τους κερδίσουμε ή θα τους χάσουμε.

Οι απαιτήσεις του κοινού αυξάνονται, το ίδιο και οι διαθέσιμες επιλογές του, ενώ ο χρόνος που έχουμε την προσοχή του μειώνεται. Όποιος απαντήσει νωρίτερα από τον ανταγωνιστή του κερδίζει τον πελάτη.

 

Αυτοί ήταν οι 10 πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας πρέπει να διαθέτει σελίδα στο Facebook.


Το Facebook μπορεί να γίνει ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για ανάπτυξη της επιχείρησής σας και το λέμε με βεβαιότητα γιατί το έχουμε δει να συμβαίνει ξανά και ξανά με τις επιχειρήσεις των πελατών μας.

Εάν θέλετε συμβουλές για τη Facebook Page της δικής σας επιχείρησης επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ή αποκτήστε πρόσβαση στο online σεμινάριο για το Facebook Marketing. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε!

Υπεύθυνος: Γκίτσος Θοδωρής

Τηλέφωνο: 6994 370 748

Email: [email protected]

Διαβάστηκε 203 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 21 Αυγούστου 2018 08:47
Theodoros Gkitsos

Theodoros Gkitsos
 
Digital Marketing & Organizing Consultant with an engineering background. Blogging about marketing, organizing, and productivity. Check out my personal blog at theodorosgkitsos.com
 
Academy for Ads My Profile(1).png
Academy for Ads My Profile.png

theodorosgkitsos.com
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Πως βρίσκουμε πελάτες. Τα βασικά. Αλλάζοντας e-shop »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Untitled design (4).png