HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Πέμπτη, 08 Νοεμβρίου 2018 12:18

3 Βήματα για να κινητοποιήσετε τον εαυτό σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας όταν υπάρχει κρίση.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Συναντώ καθημερινά ανθρώπους με επιχειρήσεις, ειδικά μικρομεσαίες, όπου τους βοηθάμε σε διάφορα θέματα πωλήσεων social media ή άλλα. Τις περισσότερες φορές το πρόβλημα ξεκινάει από την ψυχολογία του επαγγελματία που, ακόμα και όταν του προτείνεις λύσεις που έχουν άμεσο και σίγουρο αποτέλεσμα, διστάζουν να ενεργοποιηθεί και να προχωρήσει στις ενέργειες εκείνες που θα τον βοηθήσουν. Δεν έχει την διάθεση να κάνει τίποτα. Δείτε λοιπόν 3 βήματα που θα σας βοηθήσουν να κινητοποιήσετε τον εαυτό σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας τώρα μέσα στην κρίση.

 

  1. Ξαναγνωρίστε το κατάστημά σας. Ρωτήστε πάλι ΓΙΑΤΙ.
    Γιατί βάζουμε πάντα αυτό το πράγμα εδώ;
    Γιατί είναι τόσο σκοτεινά σε αυτήν την πλευρά;
    Γιατί η πινακίδα μας είναι μέσα στην σκόνη;
    Γιατί δεν έχουμε λίστες με τα στοιχεία των πελατών για να επικοινωνούμε μαζί τους;
    Γιατί μειώνονται οι πωλήσεις μας κάθε χρόνο τέτοια εποχή;
    Όταν μπείτε στην διαδικασία να ρωτήσετε αυτά τα πράγματα στον εαυτό σας αρκετές φορές, θα αρχίσει το μυαλό να προσφέρει και απαντήσεις.

  2. Κάντε μια αναγέννηση στο μαγαζί σας. Ρωτήστε ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ…
    Γιατί να μην αλλάξω την διαρρύθμιση εδώ;
    Γιατί να μην εκπαιδεύσω τους πωλητές μου να πουλάνε καλύτερα και περισσότερο;
    Γιατί να μην προσφέρω καλαθάκι για τις αγορές από την πρώτη στιγμή στους πελάτες μου;

  3. Ενθουσιαστείτε με αυτό που πιάνει, βελτιώστε ή σταματήστε αυτό που δεν λειτουργεί. Πολλές φορές στα μαγαζιά που βοηθάμε ρωτάμε για τις διαδικασίες που ακολουθούν σχετικά με τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση, και τις παραγγελίες. Η βελτίωση των διαδικασιών αυτών πολλές φορές είναι αρκετή για να αυξήσει τις πωλήσεις. Και όμως οι επαγγελματίες δεν ενθουσιάζονται αρκετά για να κυνηγήσουν αυτά που δουλεύουν. Αυτό είναι λάθος. Πρέπει να επενδύουμε σε αυτά που βλέπουμε ότι μας φέρνουν αποτέλεσμα και να χαιρόμαστε για αυτό. Πρέπει επίσης να αναλύουμε τι δεν δουλεύει και γιατί και να αποφασίζουμε γρήγορα και άμεσα για την διακοπή του. Μην σκέφτεστε ότι επειδή έχετε καιρό που κάνετε αυτήν την διαφημιστική καμπάνια π.χ. και έχετε ήδη ξοδέψει πολλά χρήματα δεν θα σταματήσετε εάν δεν δουλεύει!

 

Η κινητοποίηση σήμερα είναι από τα σημαντικότερα κομμάτια για αυτούς οι οποίοι έχουν επιχειρήσεις. Οι περιοριστικές αντιλήψεις που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια λειτουργούν εναντίων μας και οι εξαιρέσεις ανθρώπων που εφαρμόζουν τα παραπάνω συστηματικά είναι λίγες. Μήπως ήρθε ο καιρός να ξεπεράσετε τις δικές σας;

 

Μην αφήσετε τον εαυτό σας να σας περιορίσει. Κάντε του κριτική και εφαρμώστε τις παραπάνω ερωτήσεις και τεχνικές για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας.

 

Φυσικά εάν χρειάζεστε βοήθεια μπορούμε να μιλήσουμε!

Διαβάστηκε 16 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 08 Νοεμβρίου 2018 12:20
Yiannis Miliatsis

Ιδρυτής του Bizman.gr, εκπαιδευτής πωλήσεων και παραγωγικότητας.

Certified Life Coach by Achology.

Screenshot 2018-09-25 at 12.13.10 PM.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

Follow me at:

iconmonstr-facebook-3-64.png  iconmonstr-instagram-13-64.png  iconmonstr-twitter-3-64.png  iconmonstr-linkedin-3-64.png  

iconmonstr-snapchat-3-64.png  iconmonstr-youtube-3-64.png  iconmonstr-google-plus-3-64.png

steemit_footer.png

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Untitled design (4).png