HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018 14:20

Έρευνα συγκρίνει Χαλκιδική με Ρόδο

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Έξι στους δέκα τουρίστες στη Χαλκιδική έχουν ξαναεπισκεφθεί την περιοχή, ενώ φαίνεται πως τα ποσοστά των Ρώσων Τουριστών παρουσιάζουν μείωση. Την ίδια ώρα στη Ρόδο οι λεγόμενοι repeaters (επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες) ανέρχονται σε ποσοστό 29%. Τα παραπάνω προκύπτουν από τη μέχρι στιγμής επεξεργασία έρευνας για τη Χαλκιδική και την Ρόδο που έγινε από το κολέγιο "Ανατόλια" και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της 34ης Philoxenia. Όπως ανέφερε ο Νίκος Χουρβουλιάδης, διευθυντής του Business school του ACT, μέχρι στιγμής στο δείγμα της Χαλκιδικής εμφανίζονται σε ποσοστά 10% Γερμανοί, 21% Άγγλοι, 5% Ρώσοι και από το υπόλοιπο 59% είναι οι διάφορες εθνικότητες εκ των οποίων το 40% είναι Βαλκάνιοι. Από τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνεται η μείωση των Ρώσων τουριστών. Στη Ρόδο, αντίστοιχα, το 29% είναι Γερμανοί, το 22% είναι Άγγλοι, το 9% από τη Ρωσία, το 3% από Γαλλία και το 37% από διάφορες χώρες. Κατά μέσο όρο τόσο στη Ρόδο όσο και στη Χαλκιδική οι τουρίστες μένουν το ίδιο χρονικό διάστημα, που είναι περίπου 10 μέρες.

Στη Ρόδο, το 40% των τουριστών επιλέγουν ημιδιατροφή, ενώ το 24% επιλέγουν πλήρη διατροφή, ή all inclusive προγράμματα. Την ίδια ώρα στη Χαλκιδική πλήρη διατροφή, ή all inclusive προγράμματα, επιλέγει μόνο το 6% των τουριστών, καθώς οι περισσότεροι επιλέγουν ημιδιατροφή, που σε ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 80%.

Αξίζει να σημειωθεί, όπως αναφέρει ο κ.Χουρβουλιάδης, ότι στη Ρόδο ο "all inclusive τουρίστας" ξοδεύει εκτός πακέτου τα μισά από αυτόν που έχει επιλέξει μόνο πρωινό.

Να σημειωθεί, ότι η έρευνα αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ένα μήνα, αλλά τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά, καθώς αφορούν πάνω από το 50% του δείγματος, όπως είπε ο κ.Χουρβουλιάδης.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, από το Μάιο μέχρι τον Οκτώβριο, σε δείγμα περίπου 3000 ατόμων και στη Χαλκιδική, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής από τον Ιούλιο μέχρι τον Οκτώβριο, σε δείγμα 1500 ατόμων.

Νικόλ Καζαντζίδου

Πηγή: ΑΠΕ

Διαβάστηκε 58 φορές
Yiannis Miliatsis

Ιδρυτής του Bizman.gr, εκπαιδευτής πωλήσεων και παραγωγικότητας.

Certified Life Coach by Achology.

Screenshot 2018-09-25 at 12.13.10 PM.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

Follow me at:

iconmonstr-facebook-3-64.png  iconmonstr-instagram-13-64.png  iconmonstr-twitter-3-64.png  iconmonstr-linkedin-3-64.png  

iconmonstr-snapchat-3-64.png  iconmonstr-youtube-3-64.png  iconmonstr-google-plus-3-64.png

steemit_footer.png

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

Untitled design (4).png