HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Marketing

Marketing

Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 18:21

Sensory Marketing: Η δύναμη των 5 αισθήσεων στις πωλήσεις!

Γράφτηκε από τον

Στο σημερινό άρθρο μας, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο marketing, εκείνο των αισθήσεων! Το Sensory Marketing, όπως συνήθως αποκαλείται, υποκινείται από τις αρχές της Ψυχολογίας του Μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών: όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση και αφή.

Σαγηνευτικό και ακατανίκητο, το Sensory Marketing προσελκύει νέους πελάτες μέσα από εμπειρίες που αποπλανούν τις αισθήσεις τους! Έτσι, όταν εφαρμόζεται με ευστοχία, σημειώνει αξιοθαύμαστα αποτελέσματα στην αύξηση τόσο του customer engagement όσο και των πωλήσεων ενός brand.

Άραγε, πώς το Sensory Marketing διαφοροποιείται από τις άλλες μορφές μάρκετινγκ; Πού κρύβει το κλειδί της επιτυχίας του; Πώς ενεργοποιεί κάθε ανθρώπινη αίσθηση ξεχωριστά ή πολλές μαζί ταυτόχρονα; Ας βρούμε τις απαντήσεις στη συνέχεια!

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018 19:49

Το bizman.gr ήταν στο Boost your Business by Facebook!

Γράφτηκε από τον

Ήμασταν στην συνάντηση που διοργάνωσε το Facebook με τίτλο Boost your Business. Τι μας άρεσε, τι δεν μας άρεσε και τι ανακοινώσεις κάναμε για το Bizman.gr και τις δράσεις του!

Πέμπτη, 06 Σεπτεμβρίου 2018 10:23

Λογότυπο εύκολα και γρήγορα με το Logojoy

Γράφτηκε από τον

Πολύ συχνά συναντάμε επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμα λογότυπο. Είτε γιατί δεν είχαν ποτέ μέχρι τώρα, είτε γιατί σκέφτηκαν να κάνουν αλλά δεν μπορούσαν να αντέξουν το κόστος ή δεν μπορούσαν να βρουν τους κατάλληλους συνεργάτες. Βρήκαμε λοιπόν μερικούς απίθανους τρόπους να τους βοηθήσουμε.

Κυριακή, 02 Σεπτεμβρίου 2018 18:05

Αλλάζοντας e-shop

Γράφτηκε από τον
Η δημιουργία eshop στην επιχείρηση είναι από τα σημαντικότερα σημεία της επιχείρησης, ειδικά εάν η επιχείρηση περιμένει πωλήσεις σε επίπεδα που θα την βοηθήσουν από το νέο της eshop.
 

Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων διαθέτουν ήδη μία σελίδα στο Facebook ή σκέφτονται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν μία και να αρχίσουν να δραστηριοποιούνται στο χώρο του Facebook Marketing.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει και μία άλλη μερίδα καταστηματαρχών οι οποίοι θεωρούν ότι η διατήρηση μιας σελίδας “δεν φέρνει και τόσα πολλά αποτελέσματα” ή απλά είναι σκέτος μπελάς.

Ποια είναι όμως η αλήθεια; Η διατήρηση μιας σελίδας στο Facebook για την επιχείρησή σας είναι όντως αναγκαία ή είναι απλά ένα ακόμα προαιρετικό μέσο προώθησης με αμφίβολα αποτελέσματα;

Τετάρτη, 01 Αυγούστου 2018 14:05

Πως βρίσκουμε πελάτες. Τα βασικά.

Γράφτηκε από τον

Είμαι στις πωλήσεις πολύ καιρό και κάθε επιχείρηση που συναντάω έχει περίπου το ίδιο πρόβλημα. Λίγες πωλήσεις! Μερικοί επιχειρηματίες και πωλητές έχουν την εντύπωση ότι η δουλειά και οι πωλήσεις απλά θα τους έρθουν στο τραπέζι και δεν κάνουν καν τα βασικά βήματα για να τις αυξήσουν. Ποια είναι αυτά; Ας τα δούμε με την σειρά:

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2018 12:25

Page ή Group: Τι να επιλέξεις

Γράφτηκε από τον

Ένα ερώτημα που προκύπτει συχνά σε συζητήσεις για παρουσία στα Social Media, είναι κατά πόσο αυτή πρέπει να έρχεται μέσα από Facebook Page ή Group.

Η αλήθεια είναι πως υπάρχει διαφορετική προσέγγιση ανάμεσα στα 2. Και, ενώ για σκοπούς branding η σελίδα κρίνεται έως ένα βαθμό απαραίτητη, για το Group δεν ισχύει κατά πολύ κάτι τέτοιο.

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2018 12:25

Page ή Group: Τι να επιλέξεις

Γράφτηκε από τον

Ένα ερώτημα που προκύπτει συχνά σε συζητήσεις για παρουσία στα Social Media, είναι κατά πόσο αυτή πρέπει να έρχεται μέσα από Facebook Page ή Group.

Η αλήθεια είναι πως υπάρχει διαφορετική προσέγγιση ανάμεσα στα 2. Και, ενώ για σκοπούς branding η σελίδα κρίνεται έως ένα βαθμό απαραίτητη, για το Group δεν ισχύει κατά πολύ κάτι τέτοιο.

Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος εκεί έξω που να μην έχει ακούσει για τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων ή, κοινώς, GDPR (General Data Protection Regulation). Ο GDPR αποτελείται από μία πληθώρα κανονισμών που καθορίζουν τον ορθό τρόπο χειρισμού των Προσωπικών Δεδομένων όλων των Ευρωπαίων Πολιτών, κανόνες με τους οποίους είναι αναγκασμένες να συμμορφωθούν όλες οι εταιρείες που έχουν έδρα στην Ευρώπη ή εξυπηρετούν Ευρωπαίους Πολίτες. Σε αντίθετη περίπτωση θα βρεθούν αντιμέτωπες με βαρύτατα πρόστιμα που μπορούν να φτάσουν τα δεκάδες εκατομμύρια!

 

Είναι πλήρως κατανοητό λοιπόν γιατί γίνεται τόσος “ντόρος” γύρω από αυτήν τη νομοθεσία που έχει ήδη τεθεί σε ισχύ από την 25η Μαΐου του 2018. Το μόνο που συναντάμε αυτές τις μέρες είναι πανικόβλητους επιχειρηματίες που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα ή καθοδήγηση πώς να συμμορφωθούν με τον GDPR, και άυπνους developers και marketers (κι εγώ ανάμεσά τους φυσικά) που και μόνο στο άκουσμα της λέξης “GDPR” αποκτούν πονοκέφαλο!

Τρίτη, 24 Απριλίου 2018 07:39

Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών

Γράφτηκε από τον

Το 2ο σημαντικότερο πράγμα για μια επιχείρηση μετά την δημιουργία πελατών με τις πωλήσεις είναι η πιστότητα πελατών. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Bizman.gr έρχονται σε εμάς για να λύσουν το πρόβλημα της ανάπτυξης με βοήθεια στις πωλήσεις. Όμως ταυτόχρονα εμείς αναπτύσσουμε και τρόπους αύξησης της πιστότητας των πελατών τους. Γιατί;

Σελίδα 1 από 8

Untitled design (4).png