HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Marketing

Marketing

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2018 12:25

Page ή Group: Τι να επιλέξεις

Γράφτηκε από τον

Ένα ερώτημα που προκύπτει συχνά σε συζητήσεις για παρουσία στα Social Media, είναι κατά πόσο αυτή πρέπει να έρχεται μέσα από Facebook Page ή Group.

Η αλήθεια είναι πως υπάρχει διαφορετική προσέγγιση ανάμεσα στα 2. Και, ενώ για σκοπούς branding η σελίδα κρίνεται έως ένα βαθμό απαραίτητη, για το Group δεν ισχύει κατά πολύ κάτι τέτοιο.

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2018 12:25

Page ή Group: Τι να επιλέξεις

Γράφτηκε από τον

Ένα ερώτημα που προκύπτει συχνά σε συζητήσεις για παρουσία στα Social Media, είναι κατά πόσο αυτή πρέπει να έρχεται μέσα από Facebook Page ή Group.

Η αλήθεια είναι πως υπάρχει διαφορετική προσέγγιση ανάμεσα στα 2. Και, ενώ για σκοπούς branding η σελίδα κρίνεται έως ένα βαθμό απαραίτητη, για το Group δεν ισχύει κατά πολύ κάτι τέτοιο.

Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος εκεί έξω που να μην έχει ακούσει για τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων ή, κοινώς, GDPR (General Data Protection Regulation). Ο GDPR αποτελείται από μία πληθώρα κανονισμών που καθορίζουν τον ορθό τρόπο χειρισμού των Προσωπικών Δεδομένων όλων των Ευρωπαίων Πολιτών, κανόνες με τους οποίους είναι αναγκασμένες να συμμορφωθούν όλες οι εταιρείες που έχουν έδρα στην Ευρώπη ή εξυπηρετούν Ευρωπαίους Πολίτες. Σε αντίθετη περίπτωση θα βρεθούν αντιμέτωπες με βαρύτατα πρόστιμα που μπορούν να φτάσουν τα δεκάδες εκατομμύρια!

 

Είναι πλήρως κατανοητό λοιπόν γιατί γίνεται τόσος “ντόρος” γύρω από αυτήν τη νομοθεσία που έχει ήδη τεθεί σε ισχύ από την 25η Μαΐου του 2018. Το μόνο που συναντάμε αυτές τις μέρες είναι πανικόβλητους επιχειρηματίες που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα ή καθοδήγηση πώς να συμμορφωθούν με τον GDPR, και άυπνους developers και marketers (κι εγώ ανάμεσά τους φυσικά) που και μόνο στο άκουσμα της λέξης “GDPR” αποκτούν πονοκέφαλο!

Τρίτη, 24 Απριλίου 2018 07:39

Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών

Γράφτηκε από τον

Το 2ο σημαντικότερο πράγμα για μια επιχείρηση μετά την δημιουργία πελατών με τις πωλήσεις είναι η πιστότητα πελατών. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Bizman.gr έρχονται σε εμάς για να λύσουν το πρόβλημα της ανάπτυξης με βοήθεια στις πωλήσεις. Όμως ταυτόχρονα εμείς αναπτύσσουμε και τρόπους αύξησης της πιστότητας των πελατών τους. Γιατί;

Δευτέρα, 09 Απριλίου 2018 13:59

Πώς να ΜΗΝ απαντάτε στις κριτικές των πελατών σας!

Γράφτηκε από τον

“Κυρία μου, εσείς φταίτε για ό,τι έγινε και αν θέλετε έχω και το βίντεο από τις κάμερες του μαγαζιού….”

 

Κι όμως! Αυτή είναι μια πραγματική απάντηση ενός καταστηματάρχη γνωστού χώρου εστίασης στην κριτική μιας πελάτισσας.

Ίσως ο καταστηματάρχης να είχε κάθε δίκιο με το μέρος του, αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση δεν έπρεπε να απαντήσει με αυτόν τον τρόπο.

Μπορεί να απέδειξε ότι είχε δίκιο, αλλά έχασε τον πελάτη. Και αμέτρητους ακόμα πελάτες που είδαν την άκομψη απάντησή του ή άκουσαν απευθείας αρνητικά λόγια από τον δυσαρεστημένο πελάτη.

Μην ξεχνάτε ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα σας προτείνει σε δύο τρεις, αλλά ο δυσαρεστημένος θα σας δυσφημίσει σε δέκα.

Υπάρχει όμως κάποιος “σωστός” τρόπος απάντησης σε κριτικές πελατών; 

Η επιχείρησή σου εμφανίζεται στο Google Maps και έχουν έρθει ήδη αρκετοί πελάτες από εκεί, συνεπώς.... όλα καλά! Ίσως και όχι!!!

Προς μεγάλη μας έκπληξη παρατηρούμε συνεχώς ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων εκεί έξω δεν έχουν κατοχυρώσει επίσημα την επιχείρησή τους στην Google, με αποτέλεσμα η καταχώρησή τους στο Google Maps να μην τους ανήκει.

 

Μήπως ανήκετε κι εσείς σε αυτήν την κατηγορία;

Όλοι έχουμε χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Google Maps και σίγουρα έχουμε παρατηρήσει πληθώρα καταστημάτων και επιχειρήσεων να εμφανίζονται στον χάρτη.

Εάν είστε επικεφαλής ενός καταστήματος, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα θέλατε η δική σας επιχείρηση να λείπει από αυτόν τον χάρτη που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών.

Κυριακή, 04 Φεβρουαρίου 2018 23:11

Τα social media trends για το 2018

Γράφτηκε από τον

Νέος χρόνος, νέες στρατηγικές για τις online εκστρατείες των brands που βρίσκονται στα Κοινωνικά Δίκτυα. Ποια είναι τα Social Media Trends για το 2018;

Ήδη σε όλους είναι γνωστό πως online τα πάντα αλλάζουν με απίστευτους ρυθμούς. Ο καλύτερος τρόπος να εκμεταλλευτείς τις αλλαγές, είναι να μάθεις να προσαρμόζεσαι σ’ αυτές. Όσο πιο γρήγορα υιοθετείς τις νέες τάσεις, τόσο πιο μπροστά θα είσαι από τον ανταγωνισμό.

Τετάρτη, 24 Ιανουαρίου 2018 21:39

3 απλοί λόγοι που πρέπει να έχεις ποικιλία αναρτήσεων

Γράφτηκε από τον

Η δημιουργία ποιοτικού υλικού που θα αναρτηθούν στα Κοινωνικά Δίκτυα αποτελεί έναν καθημερινό αγώνα. Τα brands που επενδύουν πολλά στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο για να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Και η ποικιλία αναρτήσεων είναι ένα μεγάλο στοίχημα για να κερδίσει κανείς.

Γι’ αυτό και δεν περνά μέρα που να μην έχουν κάτι να «παίζει» στη σελίδα τους, που θα ικανοποιεί τους followers που έχουν.

Δευτέρα, 01 Ιανουαρίου 2018 23:50

Προωθήστε το εταιρικό σας σήμα ως προσωπικό Brand

Γράφτηκε από τον

Από τον Αλέξιο Βανδώρο για το περιοδικό Productive Habits

Οι εταιρείες βρίσκονται σε μια κρίση της σύγχρονης εποχής. Oι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται πραγματικά τις εταιρίες και θεωρούν τις επιχειρήσεις ως απρόσωπους κερδοσκόπους, ένα συναίσθημα που προκαλείται από ιστορίες διαφθοράς στις μεγάλες επιχειρήσεις, την οικονομική κρίση του 2008 και από το συνεχή βομβαρδισμό της διαφήμισης τις τελευταίες δεκαετίες. Κάθε μήνυμα που προέρχεται από μια εταιρική επωνυμία εξετάζεται με αμφισβήτηση.

Υπάρχει μια λύση για αυτό, και η ιδέα είναι απλή (αν και η εκτέλεση είναι κάπως δυσκολότερη). Δεδομένου ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται άλλους ανθρώπους περισσότερο από τα εμπορικά σήματα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε το εμπορικό σήμα σας να μοιάζει λίγο περισσότερο σαν ένα πρόσωπο - πρέπει να το εξανθρωπίσετε.

Σελίδα 1 από 8
TOP