HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Marketing

Marketing

Δευτέρα, 09 Απριλίου 2018 13:59

Πώς να ΜΗΝ απαντάτε στις κριτικές των πελατών σας!

Γράφτηκε από τον

“Κυρία μου, εσείς φταίτε για ό,τι έγινε και αν θέλετε έχω και το βίντεο από τις κάμερες του μαγαζιού….”

 

Κι όμως! Αυτή είναι μια πραγματική απάντηση ενός καταστηματάρχη γνωστού χώρου εστίασης στην κριτική μιας πελάτισσας.

Ίσως ο καταστηματάρχης να είχε κάθε δίκιο με το μέρος του, αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση δεν έπρεπε να απαντήσει με αυτόν τον τρόπο.

Μπορεί να απέδειξε ότι είχε δίκιο, αλλά έχασε τον πελάτη. Και αμέτρητους ακόμα πελάτες που είδαν την άκομψη απάντησή του ή άκουσαν απευθείας αρνητικά λόγια από τον δυσαρεστημένο πελάτη.

Μην ξεχνάτε ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα σας προτείνει σε δύο τρεις, αλλά ο δυσαρεστημένος θα σας δυσφημίσει σε δέκα.

Υπάρχει όμως κάποιος “σωστός” τρόπος απάντησης σε κριτικές πελατών; 

Η επιχείρησή σου εμφανίζεται στο Google Maps και έχουν έρθει ήδη αρκετοί πελάτες από εκεί, συνεπώς.... όλα καλά! Ίσως και όχι!!!

Προς μεγάλη μας έκπληξη παρατηρούμε συνεχώς ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων εκεί έξω δεν έχουν κατοχυρώσει επίσημα την επιχείρησή τους στην Google, με αποτέλεσμα η καταχώρησή τους στο Google Maps να μην τους ανήκει.

 

Μήπως ανήκετε κι εσείς σε αυτήν την κατηγορία;

Όλοι έχουμε χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Google Maps και σίγουρα έχουμε παρατηρήσει πληθώρα καταστημάτων και επιχειρήσεων να εμφανίζονται στον χάρτη.

Εάν είστε επικεφαλής ενός καταστήματος, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα θέλατε η δική σας επιχείρηση να λείπει από αυτόν τον χάρτη που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών.

Κυριακή, 04 Φεβρουαρίου 2018 23:11

Τα social media trends για το 2018

Γράφτηκε από τον

Νέος χρόνος, νέες στρατηγικές για τις online εκστρατείες των brands που βρίσκονται στα Κοινωνικά Δίκτυα. Ποια είναι τα Social Media Trends για το 2018;

Ήδη σε όλους είναι γνωστό πως online τα πάντα αλλάζουν με απίστευτους ρυθμούς. Ο καλύτερος τρόπος να εκμεταλλευτείς τις αλλαγές, είναι να μάθεις να προσαρμόζεσαι σ’ αυτές. Όσο πιο γρήγορα υιοθετείς τις νέες τάσεις, τόσο πιο μπροστά θα είσαι από τον ανταγωνισμό.

Τετάρτη, 24 Ιανουαρίου 2018 21:39

3 απλοί λόγοι που πρέπει να έχεις ποικιλία αναρτήσεων

Γράφτηκε από τον

Η δημιουργία ποιοτικού υλικού που θα αναρτηθούν στα Κοινωνικά Δίκτυα αποτελεί έναν καθημερινό αγώνα. Τα brands που επενδύουν πολλά στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο για να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Και η ποικιλία αναρτήσεων είναι ένα μεγάλο στοίχημα για να κερδίσει κανείς.

Γι’ αυτό και δεν περνά μέρα που να μην έχουν κάτι να «παίζει» στη σελίδα τους, που θα ικανοποιεί τους followers που έχουν.

Δευτέρα, 01 Ιανουαρίου 2018 23:50

Προωθήστε το εταιρικό σας σήμα ως προσωπικό Brand

Γράφτηκε από τον

Από τον Αλέξιο Βανδώρο για το περιοδικό Productive Habits

Οι εταιρείες βρίσκονται σε μια κρίση της σύγχρονης εποχής. Oι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται πραγματικά τις εταιρίες και θεωρούν τις επιχειρήσεις ως απρόσωπους κερδοσκόπους, ένα συναίσθημα που προκαλείται από ιστορίες διαφθοράς στις μεγάλες επιχειρήσεις, την οικονομική κρίση του 2008 και από το συνεχή βομβαρδισμό της διαφήμισης τις τελευταίες δεκαετίες. Κάθε μήνυμα που προέρχεται από μια εταιρική επωνυμία εξετάζεται με αμφισβήτηση.

Υπάρχει μια λύση για αυτό, και η ιδέα είναι απλή (αν και η εκτέλεση είναι κάπως δυσκολότερη). Δεδομένου ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται άλλους ανθρώπους περισσότερο από τα εμπορικά σήματα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε το εμπορικό σήμα σας να μοιάζει λίγο περισσότερο σαν ένα πρόσωπο - πρέπει να το εξανθρωπίσετε.

Έχοντας γράψει μόλις πριν από λίγο καιρό ένα άρθρο για το τί είναι ημερολόγιο περιεχομένου και γιατί το χρειάζεστε, είδα ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον infographic από το CoSchedule. Αποφάσισα λοιπόν να συνεχίσω λίγο με αυτό το θέμα, μιας και το προηγούμενο άρθρο πήγε ιδιαιτέρως καλά και είχε πολύ θετικά σχόλια.

Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017 20:58

Πόσο δύσκολο είναι να πάρεις την υπογραφή (video)

Γράφτηκε από τον

Το νέο μας βίντεο είναι πλέον στον αέρα και με ήχο! Δείτε το και πείτε μας την γνώμη σας! 

 

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Αν έχετε δική σας επιχείρηση, κατά πάσα πιθανότητα έχετε ήδη βρεθεί σ’ αυτή την κατάσταση: άγρυπνοι στις 3 το πρωί, να αναρωτιέστε αν αυτή ήταν η καλύτερη ή η χειρότερη απόφαση της ζωής σας. Είστε αρκετά προετοιμασμένοι; Αξίζει κάτι η ιδέα σας; Μήπως έπρεπε να είχατε μείνει στην προηγούμενη εργασία σας όπως κάνουν όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι;

Όλοι οι επιχειρηματίες περνάνε στιγμές ανασφάλειας. Δεν έχει σημασία αν έχετε ξεκινήσει μια επιχείρηση υδραυλικών έργων ή αν πουλάτε αυτοσχέδια κοκτέιλ στο δρόμο. Το σημαντικό είναι να μην επιτρέπετε σ’ αυτές τις στιγμές να σας βγάλουν από
την πορεία σας.

Κυριακή, 29 Οκτωβρίου 2017 20:43

5 από τα καλύτερα blog για μάρκετινγκ που μπορείς να βρεις.

Γράφτηκε από τον

Το να έχεις ένα πετυχημένο blog μπορεί να αποδειχθεί μια δουλειά που χρειάζεται αφοσίωση για πολύ καιρό. Όχι όμως εάν γνωρίζεις τα μυστικά του μάρκετινγκ! Και που τα βρίσκεις αυτά; Στα καλύτερα blog για μάρκετινγκ που κυκλοφορούν. Σας παραθέτουμε λοιπόν αυτά που, προσωπικά, θεωρούμε απαραίτητα για κάποιον που ασχολείται με το μάρκετινγκ. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα όμως τα παρακάτω είναι βέβαιο ότι θα σας βοηθήσουν. Προσοχή είναι όλα στα αγγλικά!

 

Σελίδα 1 από 8
TOP