HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

5-WhysΤα «5 Γιατί» είναι μια απλή τεχνική επίλυσης προβλημάτων που βοηθά αυτούς που την χρησιμοποιούν να φτάνουν γρήγορα στην ρίζα του προβλήματος. Έγινε γνωστή την δεκαετία του 70 από την εταιρία TOYOTA. Ο αρχιτέκτονας της γραμμής παραγωγής της Toyota Taiichi Ohno , έχει πει για αυτήν την μέθοδο «η βάση της επιστημονικής προσέγγισης της εταιρίας… επαναλαμβάνοντας το γιατί πέντε φορές, η φύση του προβλήματος καθώς και η λύση του γίνονται ξεκάθαρες".

Κατηγορία Management

conflicts Έχετε κάποιο πρόβλημα με τον προϊστάμενό σας και θέλετε να το λύσετε; Όπως και σε πολλά άλλα πράγματα η απάντηση βρίσκεται στον σεβασμό. Σεβασμό από μέρους σας, από την πλευρά του προϊστάμενού σας ή και των δύο. Είναι δεδομένο ότι υπάρχει η πιθανότητα να σας βλέπει ως απειλή, ενοχλητικό, μέτριας ευφυΐας ή απλά ανυπόφορο. Εσείς μπορεί να τον βλέπετε ως ανίκανο, φαφλατά, αναίσθητο και γενικώς ως κάποιον ο οποίος δεν έχει τίποτα να σας διδάξει.

Κατηγορία Management
Σελίδα 12 από 12

Untitled design (4).png