HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Και που θα συμβάλουν στην μακροχρόνια επιτυχία της επιχείρησης.

woman manager 0.previewΟι υπάλληλοι σε μια εταιρία δεν είναι μόνο νούμερα και αποτελέσματα. Όλοι θέλουν να νοιώθουν ότι τους σέβονται και τους υπολογίζουν σε μια εταιρία. Μέσα λοιπόν στο καθημερινό χάος μιας ελληνικής επιχείρησης στο μέσον της κρίσης δείτε μερικές φράσεις που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μια καλύτερη σχέση με τους υπαλλήλους σας και να τους κάνετε να καταλάβουν ότι εκτιμάτε τις προσπάθειές τους.

Κατηγορία Management

Τι είναι και που χρησιμοποιείται.

porters-four-corner-analysisΈχει αναπτυχθεί από τον Michael Porter για τον οποίο έχουμε γράψει και στο άρθρο για τις 5 Δυνάμεις του Πόρτερ, και είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να αναλύει κάποιος τον ανταγωνισμό του. Τις ενέργειες που πρόκειται να κάνει και τι είναι αυτό που του δίνει την ώθηση. Εκεί ακριβώς είναι που διαφέρει και το μοντέλου του Πόρτερ σε σχέση με τα άλλα. Δεν προσπαθεί να ανακαλύψει απλά την στρατηγική του ανταγωνιστή αλλά και ποιο είναι το κίνητρό του. Για να το κάνει αυτό απαιτεί την κατανόηση της κουλτούρας του ανταγωνιστή, την πνευματική του κατάσταση, το σύστημα αξιών και πολλά άλλα.

Κατηγορία Management

Ή αλλιώς ο κανόνας 80/20

80.20-jpg1Το 1906, ο Ιταλός οικονομολόγος Vilfredo Pareto δημιούργησε έναν μαθηματικό τύπο για να περιγράψει κάτι το οποίο του έκανε εντύπωση στην οικονομία της Ιταλίας. Αυτό ήταν ότι το είκοσι τις εκατό των ανθρώπων εκεί κατείχαν το 80 τις εκατό του πλούτου. Μετά την διατύπωση αυτού του τύπου και άλλοι άρχισαν να παρατηρούν τα ίδια αυτά αποτελέσματα σε διαφορετικά πεδία εφαρμογής.

Κατηγορία Management

 

Μερικές συμβουλές για την καλύτερη εφαρμογή της.

360Σε συνέχεια παλαιότερου άρθρου μας για την αξιολόγηση των 360 μοιρών θα ασχοληθούμε σήμερα με μερικές συμβουλές για να την κάνετε ακόμα πιο αποτελεσματική. Προτείνουμε να διαβάσετε και το προηγούμενο άρθρο για να δείτε λίγα εισαγωγικά πράγματα για τον τρόπο αξιολόγησης αυτόν, έτσι ώστε να είστε πιο ενημερωμένοι για αυτό το άρθρο.

Ας ξεκινήσουμε εξετάζοντας μερικές δυσκολίες που παρουσιάζονται στην προσπάθεια εφαρμογής μιας τέτοιας αξιολόγησης.

Κατηγορία Management

 

Επενδύστε στους πιστούς σας πελάτες.

Customer-LoyaltyΌσο και αν προσπαθεί μια επιχείρηση να χτίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της με δωρεάν πράγματα ή υπηρεσίες, με προσφορές και εκπτώσεις, δεν θα τα καταφέρει αν δεν καταλάβει ότι η εμπιστοσύνη αυτή χτίζεται με άψογη εξυπηρέτηση πελατών, με ποιότητα προϊόντος, άνω το μετρίου ικανοποίηση πελατών, ειδικές μεταχειρίσεις, θετική εμπειρία αγοράς, και συναισθηματική ικανοποίηση.

Κατηγορία Management

 

Απλά δεν μπορούν να το πουν μπροστά σας.

team dislikeΗ ομάδα σας είναι σίγουρο ότι σας αντιπαθεί! Όσο και αν δεν θέλετε να το παραδεχθείτε, η ομάδα αντιπαθεί το αφεντικό της. Απλά δεν σας το λένε γιατί τους αρέσει να πληρώνονται περισσότερο από όσο σας αντιπαθούν. Σίγουρα όμως το βράδυ μετά την δουλειά συζητάνε για το πόσο κοντά είστε στο να τους τρελάνετε τελείως. Ακριβώς του ίδιο που πιθανών να κάνατε και εσείς παλαιότερα ή ίσως και τώρα ακόμα.

Κατηγορία Management

 

Μετά από μελέτες που έχουν γίνει και το αποδεικνύουν.

261428Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης οι άντρες η εμφάνιση των οποίων είναι καλύτερη από τον μέσο όρο κερδίζουν αρκετά περισσότερα χρήματα από τους λιγότερο εμφανίσιμους συναδέλφους τους.

Κατηγορία Management

 

Μερικές Συμβουλές

woman-with-2-thumbs-upΣτο προηγούμενό μας άρθρο για την Εξυπηρέτηση Πελατών είχαμε κάνει μια γενική προσέγγιση για το τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών και πως πρέπει να αντιμετωπίζεται. Συνεχίζω να πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα στην χώρα μας και ότι πολλές πωλήσεις χάνονται λόγο της κακής εξυπηρέτησης τόσο κατά την ίδια την πώληση όσο και μετά από αυτήν. Παρακάτω λοιπόν μερικές συμβουλές για το πολύ σημαντικό αυτό θέμα που μπορεί και να βοηθήσουν την επιχείρησή σας.

Κατηγορία Management

 

Επενδύστε στα αυτονόητα.

ergasiakos xorosΕίμαστε πλέον πάρα πολλές ώρες στο εργασιακό μας χώρο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχει γίνει ιδιαιτέρως απαραίτητο να ξέρουμε τόσο εμείς όσο και οι συνάδελφοι μας να συμπεριφερόμαστε με τρόπο που να διατηρεί το κλίμα όσο το δυνατόν πιο θετικό και παραγωγικό. Βασική συμβουλή που θεωρείται αυτονόητη είναι η σωστή επικοινωνία. Επικοινωνία με τους συναδέλφους, με τους προμηθευτές, με τους υπαλλήλους με όλους.

Κατηγορία Management

Τι είναι και πως χρησιμοποιείται στην επιχείρηση.

tqmΗ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μια φιλοσοφία διοίκησης αφιερωμένη στην συνεχή βελτίωση και ανταπόκριση στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών. Ο όρος καταναλωτής αναφέρεται τόσο σε αυτούς που έρχονται σε επαφή με την επιχείρηση από έξω όσο και σε αυτούς που έρχονται σε επαφή από μέσα, όπως υπάλληλοι και συνεργάτες που μπορεί να είναι και καταναλωτές. Η συνεχής βελτίωση δεν είναι δυνατόν να γίνει αν δεν υπάρχει ακριβής μέτρηση η οποία απαιτεί στατιστική τεχνική που να μετρά όλες τις παραμέτρους στην διαδικασία παραγωγής.

Κατηγορία Management
TOP