HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid

Μετά από πολλές συνεργασίες με πελάτες που ήθελαν μπουν στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (eshop) παρατηρήσαμε ότι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ήταν ότι τα περισσότερα eshop ΔΕΝ απέδιδαν όπως περίμεναν οι κάτοχοί τους. Έτσι αποφασίσαμε να γίνουμε Partners με την SALESmanago μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες marketing automation. Πλέον και επίσημα λοιπόν είμαστε Partners για την Ελλάδα!

Κατηγορία News

Από το περιοδικό Productive Habits

Οι άνθρωποι πληθαίνουν. Αναπόφευκτα πληθαίνουν οι ιδέες και τα ονόματα. Το όνομα μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός ατόμου αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ταυτότητας brand. Δεν μπορεί λογικά να υφίσταται οποιαδήποτε έννοια χωρίς όνομα και κανένα όνομα που να μην εκφράζει κάποια έννοια έστω και αφηρημένη. Το όνομα brand ή αλλιώς brand name μπορεί να αποτελείται από μια ή περισσότερες λέξεις. Οι λέξεις μπορεί να υπάρχουν ήδη στο λεξιλόγιο ή να είναι τεχνητές, δηλαδή να αποτελούν δημιούργημα της ομάδας branding.

Κατηγορία Marketing

Από το περιοδικό Productive Habits

Χαίρετε, αυτή την φορά αποφάσισα να μιλήσω στους επιχειρηματίες για κάτι που συναντώ καθημερινά και ίσως τους είναι χρήσιμο να το ξέρουν. Καταρχήν να συστηθώ, το όνομα μου θα το δείτε στο τέλος του άρθρου, όμως αυτό που θέλω να ξέρεται για μένα είναι ότι εργάζομαι στην Bizman και κάθε μέρα επισκέπτομαι επιχειρηματίες για να δω αν μπορούμε να τους βοηθήσουμε.

Κατηγορία Marketing

Σήμερα που πλέον όλο το ίντερνετ είναι πιθανή αγορά η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι λίγο έως πολύ μονόδρομος για την περαιτέρω ανάπτυξη μιας επιχείρησης. (το δικό μας είναι ήδη στα σκαριά και πρόκειται να βγει σύντομα!) Ποια είναι όμως τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται να υπάρχουν για να γίνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ακόμα πιο εύκολα επιτυχημένο; Δείτε λοιπόν τα βασικά:

Κατηγορία Marketing

Στην σελίδα μας πάντα έχουμε ένα μεγάλο μέρος αφιερωμένο στο μάρκετινγκ της μικρομεσαίας επιχείρησης. Τελευταία όλο και περισσότερο έχουμε επαγγελματίες που επικοινωνούν μαζί μας ζητώντας περισσότερες πληροφορίες για τέτοια θέματα με αποτέλεσμα ο ρυθμός των άρθρων μας για το μάρκετινγκ να μην είναι ικανοποιητικός. Για αυτόν τον λόγο λοιπόν θα τον αυξήσουμε προσπαθώντας να καλύψουμε με αυτόν τον τρόπο ένα μέρος της ζήτησης που υπάρχει. Φυσικά για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα μάρκετινγκ μικρομεσαίας επιχείρησης ο καλύτερος τρόπος είναι η επικοινωνία μαζί μας! Ας δούμε μερικές καλές συμβουλές για το μάρκετινγκ λοιπόν.

Κατηγορία Marketing

Ως επαγγελματικό εργαλείο, το Facebook κυριαρχεί στη δημοτικότητα ως ένα βασικό συστατικό των περισσότερων στρατηγικών στο μάρκετινγκ, αλλά όπως θα έχετε διαπιστώσει πολλές φορές προβληματίζεστε για το περιεχόμενο, οι νέες ιδέες στερεύουν και η σελίδα της επιχείρησής σας μένει στάσιμη.

Αν και είναι δελεαστικό να γράψετε ένα απλό κείμενο ή να βρείτε μια χαριτωμένη εικόνα , αν προσεγγίσετε το Facebook με κάποια στρατηγική θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας για μια πραγματικά πολύτιμη συμμετοχή σε συζητήσεις με τους χρήστες, τους υποψήφιους πελάτες αλλά και τους πελάτες σας. Οι παρακάτω συμβουλές μάρκετινγκ για το Facebook θα σας βοηθήσουν να έχετε μια συνέχεια τέτοια που θα δώσει δυναμική στην παρουσία σας.

Κατηγορία Marketing

Από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας χρησιμοποιούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε μηνύματα. Είναι στην φύση μας να κατανοούμε καλύτερα μέσα από τις ιστορίες. Δημιουργούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε το μήνυμα για την επιχείρησή μας, ακόμα και για να εμπνεύσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό. Πόσες φορές την ημέρα είστε ο ήρωας στην ιστορία που πλάθετε στο μυαλό σας; Και όσο  μεγαλύτερο είναι το πάθος με το οποίο περιβάλλουμε την ιστορία τόσο ευκολότερο είναι για τους άλλους και τον εαυτό μας να την πιστέψει και να την 'αγοράσει'.

Κατηγορία Marketing

Από το περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

Στην δύση του 2016 η Ελληνική επιχειρηματικότητα βρίσκεται αντιμέτωπη με νέες προκλήσεις. Η εσωτερική κατανάλωση συνεχίζει να υποχωρεί σημαντικά και σε συνδυασμό με την υπερφορολόγηση νοικοκυριών και επιχειρήσεων δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα.

Κατηγορία Marketing

Εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως δραστηριότητας, μεγέθους και νομικής μορφής φέρουν το όνομα του ιδιοκτήτη ή του ιδρυτή τους.
Ελάχιστα μόνο παραδείγματα που πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να φέρει στη μνήμη του είναι η Ferrari, Porschce, Ford, Levi’s, Villeroy & Boch, Dolce & Gabana, Heinz, Metaxa, Armani, Gucci, Dior, Prada, Honda, Bell, Jack Daniels, Siemens, Warner Bros, Πετζετάκης, Κλαουδάτος, Μαρινόπουλος, Υφαντής και πολλά πολλά άλλα.

Κατηγορία Marketing

Σε κάθε επιχείρηση που έχει social media ένα από τα πολύ βασικά πράγματα που πρέπει να βάλει στο πρόγραμμα της να κάνει είναι να βρει τον καλύτερο και ευκολότερο τρόπο να διαμοιράζει το περιεχόμενό της. Πέρα από το ότι πρέπει να έχει συχνά ποιοτικό περιεχόμενο να ενημερώνει πελάτες και υποψήφιους πελάτες, η παρουσία σε όσο περισσότερα social media είναι πολλές φορές και αρκετά μεγάλο πρόβλημα στην διαχείριση. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν μερικές προτάσεις για υπηρεσίες που είναι σίγουρο ότι θα σας λύσουν τα χέρια στην προώθηση και τον διαμοιρασμό περιεχομένου.

Κατηγορία Marketing
TOP