HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Σαν πωλητής, αλλά και επιχειρηματίας, πολλές φορές θέλω να ξέρω πότε ανοίγει κάποιος μια προσφορά που του στέλνω, ένα email ή να έχω αυτοματοποιημένες τις απαντήσεις μου έτσι ώστε να μπορεί να γίνει η δουλειά μου πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Πλέον έχω βρει το κατάλληλο πρόγραμμα και πραγματικά έχω δει διαφορά!!

Κατηγορία Management

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Έχουμε πει πολλές φορές μέσα από τις σελίδες του περιοδικού αυτού ότι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις πελάτες είναι να έχεις στημένο ένα σωστό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό όμως που πραγματικά μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις ναι να έχεις καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών. Για εμένα αυτό σημαίνει γρήγοροι χρόνοι απόκρισης, άμεση επίλυση προβλημάτων και ένας τρόπος για να κάνεις τον πελάτη σου να μοιάζει πραγματικά ξεχωριστός κρατώντας ένα σωστό ιστορικό.

Κατηγορία SEO

Νέος χρόνος, νέες στρατηγικές για τις online εκστρατείες των brands που βρίσκονται στα Κοινωνικά Δίκτυα. Ποια είναι τα Social Media Trends για το 2018;

Ήδη σε όλους είναι γνωστό πως online τα πάντα αλλάζουν με απίστευτους ρυθμούς. Ο καλύτερος τρόπος να εκμεταλλευτείς τις αλλαγές, είναι να μάθεις να προσαρμόζεσαι σ’ αυτές. Όσο πιο γρήγορα υιοθετείς τις νέες τάσεις, τόσο πιο μπροστά θα είσαι από τον ανταγωνισμό.

Κατηγορία Marketing

Η δημιουργία ποιοτικού υλικού που θα αναρτηθούν στα Κοινωνικά Δίκτυα αποτελεί έναν καθημερινό αγώνα. Τα brands που επενδύουν πολλά στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο για να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Και η ποικιλία αναρτήσεων είναι ένα μεγάλο στοίχημα για να κερδίσει κανείς.

Γι’ αυτό και δεν περνά μέρα που να μην έχουν κάτι να «παίζει» στη σελίδα τους, που θα ικανοποιεί τους followers που έχουν.

Κατηγορία Marketing

Από τον Αλέξιο Βανδώρο για το περιοδικό Productive Habits

Οι εταιρείες βρίσκονται σε μια κρίση της σύγχρονης εποχής. Oι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται πραγματικά τις εταιρίες και θεωρούν τις επιχειρήσεις ως απρόσωπους κερδοσκόπους, ένα συναίσθημα που προκαλείται από ιστορίες διαφθοράς στις μεγάλες επιχειρήσεις, την οικονομική κρίση του 2008 και από το συνεχή βομβαρδισμό της διαφήμισης τις τελευταίες δεκαετίες. Κάθε μήνυμα που προέρχεται από μια εταιρική επωνυμία εξετάζεται με αμφισβήτηση.

Υπάρχει μια λύση για αυτό, και η ιδέα είναι απλή (αν και η εκτέλεση είναι κάπως δυσκολότερη). Δεδομένου ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται άλλους ανθρώπους περισσότερο από τα εμπορικά σήματα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε το εμπορικό σήμα σας να μοιάζει λίγο περισσότερο σαν ένα πρόσωπο - πρέπει να το εξανθρωπίσετε.

Κατηγορία Marketing

Καθώς φεύγει το 2017 και έρχεται το 2018 αποφάσισα να κάνω ένα μεγάλο άρθρο με πολλούς τρόπους για να μας πάει το 2018 ακόμα καλύτερα. Κανένας από αυτούς δεν είναι κάποια τεράστια αλλαγή στην καθημερινότητα όμως μπορούν να φέρουν απίστευτα αποτελέσματα! Διαβάστε τους, μοιραστείτε τους και εμπλουτίστε τους!

 

Κατηγορία Management

Είναι οι μέρες που όλη η αγορά περιμένει να δουλέψει λίγο καλύτερα για να κλείσει κάποιες τρύπες και, πιθανών, να ξεκινήσει την νέα χρονιά με αισιοδοξία και καλές προοπτικές. Σε αυτό το πνεύμα και εμείς σας δίνουμε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε τα μέγιστα από τις μέρες αυτές!

Κατηγορία Management

Έχοντας γράψει μόλις πριν από λίγο καιρό ένα άρθρο για το τί είναι ημερολόγιο περιεχομένου και γιατί το χρειάζεστε, είδα ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον infographic από το CoSchedule. Αποφάσισα λοιπόν να συνεχίσω λίγο με αυτό το θέμα, μιας και το προηγούμενο άρθρο πήγε ιδιαιτέρως καλά και είχε πολύ θετικά σχόλια.

Κατηγορία Marketing

Το νέο μας βίντεο είναι πλέον στον αέρα και με ήχο! Δείτε το και πείτε μας την γνώμη σας! 

 

Κατηγορία Marketing

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Αν έχετε δική σας επιχείρηση, κατά πάσα πιθανότητα έχετε ήδη βρεθεί σ’ αυτή την κατάσταση: άγρυπνοι στις 3 το πρωί, να αναρωτιέστε αν αυτή ήταν η καλύτερη ή η χειρότερη απόφαση της ζωής σας. Είστε αρκετά προετοιμασμένοι; Αξίζει κάτι η ιδέα σας; Μήπως έπρεπε να είχατε μείνει στην προηγούμενη εργασία σας όπως κάνουν όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι;

Όλοι οι επιχειρηματίες περνάνε στιγμές ανασφάλειας. Δεν έχει σημασία αν έχετε ξεκινήσει μια επιχείρηση υδραυλικών έργων ή αν πουλάτε αυτοσχέδια κοκτέιλ στο δρόμο. Το σημαντικό είναι να μην επιτρέπετε σ’ αυτές τις στιγμές να σας βγάλουν από
την πορεία σας.

Κατηγορία Marketing
TOP