HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid

Παράδειγμα προς αποφυγήν.

posnadoixetepelatesΌλοι είμαστε πελάτες κάπου και πολλοί από εμάς είναι και ιδιοκτήτες. Ξέρουμε λοιπόν, ακόμα και αν δεν έχουμε συνειδητά εξηγήσει, τι είναι αυτό που μας διώχνει από μια επιχείρηση. Σήμερα θα δούμε μερικά παραδείγματα και μερικούς αποδοτικότατους τρόπους που οι επιχειρήσεις (κάποιες φορές και οι δικές μας) διώχνουν τους πελάτες τους. Αν κάποιο από τα παραδείγματα μοιάζει πολύ με τον τρόπο λειτουργίας σας, επανεξετάστε τον (τον τρόπο, όχι το παράδειγμα)

Κατηγορία Marketing

Για έλεγχο και προώθηση περιεχομένου.

Ways-to-Promote-Your-Blog-Using-Social-Media-MainPhotoΔεν είναι εύκολο για κάποιον να διατηρεί ένα μπλογκ και να προωθεί τα άρθρα του σε όλο το πλέγμα των social media και όχι μόνο ταυτόχρονα αναλύοντας τα αποτελέσματα του περιεχομένου που δημιουργεί. Μερικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την καλύτερη διαχείριση και ανάπτυξη της σελίδας σας είναι τα παρακάτω και μπορεί να γίνουν οι καλύτεροί σας φίλοι από εδώ και πέρα.

Κατηγορία Marketing

Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε

 

newsletterΗ καμπάνια email μιας επιχείρησης είναι ένα βασικό κομμάτι της στρατηγικής προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών της. Όταν ζητάμε από έναν πελάτη ή δυνητικό πελάτη να μας εμπιστευτεί την διεύθυνση email του, επί της ουσίας υποσχόμαστε την σωστή χρήση της με ποιοτικό περιεχόμενο και πραγματικό κέρδος για αυτόν. Μόνο έτσι θα μεγαλώσει η εμπιστοσύνη του απέναντί μας και θα είμαστε εμείς πρώτοι στο μυαλό του όταν παρουσιαστεί μια ανάγκη του.

Κατηγορία Marketing

Αν ναι τώρα είναι η ώρα για να τα διορθώσετε!

mistakesΔημιουργεί η εταιρία σας το σωστό περιεχόμενο στην καμπάνια της; Έχετε καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου; Ας δούμε λίγο πρώτα τι περίπου είναι αυτό. Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα ανθοπωλείο. Θα μπορούσατε να έχετε ένα μπλογκ για στολισμό λουλουδιών ή κήπων ή κάτι παρεμφερές. Έτσι δεν θα ‘σπρώχνετε’ στα μούτρα των δυνητικών σας πελατών συνεχώς το προϊόν σας αλλά με τις σωστές συμβουλές και ένα πλούσιο σε περιεχόμενο μπλογκ θα σας βρίσκουν η ίδιοι για τις ανάγκες τους.

Κατηγορία Marketing

Για να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας.

 

newsletterΌταν μια επιχείρηση ετοιμάζει ένα newsletter για να το στείλει στους πελάτες της πρέπει να έχει σκοπό όχι μόνο να το ανοίξουν αυτοί αλλά και να γίνει κάποια συναλλαγή για την επιχείρηση τους. Εκτός και αν πρόκειται για ευχές για την νέα χρονιά π.χ.

Έχετε λοιπόν στο μυαλό σας αυτές τις 5 συμβουλές για την αποστολή ηλεκτρονικών φυλλαδίων και δεν θα χάσετε.

Κατηγορία Marketing

Μερικές συμβουλές για τις κινήσεις των Χριστουγέννων.

christmas socialΤα Χριστούγεννα είναι για πολλές επιχειρήσεις η καλύτερη εποχή τους. Μερικές μάλιστα υπάρχουν μόνο την εποχή αυτή. Η ικανότητά σας όμως να προσελκύσετε και να κρατήσετε πελάτες για την νέα χρονιά είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της προσπάθειας αυτής.

Κατηγορία Marketing

 

Ένας πολύ καλός τρόπος να αποκτήσετε πελάτες.

CeBIT 2000 exhibition hallΧρειάζεται να πηγαίνετε στα συνέδρια και τις εκθέσεις στις οποίες πηγαίνουν οι πελάτες σας. Είναι σημαντικό και να σας βλέπουν και να τους βλέπετε. Κάντε παρουσιάσεις προϊόντων που θα εντυπωσιάσουν τον κόσμο και δα δείξουν με τον καλύτερο τρόπο το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Μοιράστε διαφημιστικό υλικό και κάρτες σε όλους.

Κατηγορία Marketing

 

Η καλύτερη διαφήμιση είναι οι ίδια τους η εμπειρία.

 

woman-with-2-thumbs-upΣίγουρα έχετε παρατηρήσει ότι μερικές εταιρίες καταφέρνουν να χτίσουν μια κοινότητα γύρω από την ίδια την εταιρία που σαν οπαδοί την υποστηρίζουν και προωθούν καλύτερα από κάθε διαφήμιση! Πως το κάνουν όμως αυτό; Δείτε 3 συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν.

1. Εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Όχι απλά καλή αλλά εξαιρετική εξυπηρέτηση. Από την στιγμή της εισόδου και αγοράς, μέχρι την στιγμή του σέρβις η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης είναι το Α και Ω για να δημιουργήσετε οπαδούς – διαφημιστές.

Κατηγορία Marketing

 

Η διατήρηση των πελατών με αριθμούς.

cts infographic when-customers-stickΑπό τις μικρότερες έως τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις όλοι θέλουν να μάθουν το μυστικό της διατήρησης των πελατών. Είναι δεδομένο ότι είναι ευκολότερο να διατηρήσεις έναν πελάτη από το να κερδίσεις έναν καινούργιο. Πως λοιπόν μπορούμε να έχουμε αυτές τις υπερπολύτιμες επαναληπτικές πωλήσεις;

Κατηγορία Marketing

 

Το βίντεο πρόκειται να απασχολεί το 90% των πληροφοριών στο διαδίκτυο πολύ σύντομα και είναι σίγουρο ότι πρέπει να το λάβετε υπόψιν σας.

online-video-advertisingΕίναι πλέον ολοφάνερο ότι η πλατφόρμα διαφήμισης με την μεγαλύτερη ανάπτυξη αυτόν τον καιρό είναι το βίντεο.

Στο διαδίκτυο οι διαφημίσεις που παίζουν βίντεο είναι όλο και περισσότερες και ο όγκος των βίντεο που διακινούνται μέσω διαφημίσεων έχει τρομακτική αύξηση τον τελευταίο καιρό. Αν το σκεφτεί κανείς καλά δεν είναι και μεγάλη έκπληξη αυτό που συμβαίνει. Πάντα ήταν δημοφιλές το βίντεο, και με την αύξηση των smartphone και των tablet είναι πλέον εύκολο τόσο να δημιουργεί κανείς, όσο και να διανέμει βίντεο. Θα δούμε λοιπόν σήμερα μερικούς από τους λόγους που το βίντεο έχει μπει πιο δυνατά από ποτέ στην καθημερινότητά μας.

Κατηγορία Marketing
TOP