HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Κυριακή, 06 Μαΐου 2018 18:04

Polka dot lovers

Γράφτηκε από την

Τι θα γίνει φέτος την άνοιξη με το πουά;

Όλα δείχνουν ότι αυτή η τάση θα επικρατήσει περισσότερο και από το floral!

Είναι φρέσκο, είναι θηλυκό, είναι παιχνιδιάρικο, είναι sexy!

Όπως και να το φορέσεις το πουά φέτος, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα λάμψεις! Πάρε μια ιδέα από το photo gallery παρακάτω και θα ξετρελαθείς!

Πλέον το Bizman.gr έχει το δικό του ψηφιακό σχολείο όπου θα μπορείτε να παρακολουθήσετε σεμινάρια και άλλα online από όπου και αν βρίσκεστε! Μπορείτε να το δείτε εδώ: Bizman Business School

Σάββατο, 28 Απριλίου 2018 20:47

5 Τάσεις Web Design Που θα είναι Ακόμα Μοντέρνες το 2018

Γράφτηκε από τον

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits.

Κάποιες από τις τάσεις web design της προηγούμενης χρονιάς δεν είναι απλά τάσεις της σειράς. Εάν επιθυμούσατε μια μεγάλη και μοντέρνα ανακαίνιση για την ιστοσελίδα σας που να σας καλύψει για όλο το 2018, προσθέστε τώρα μερικές από αυτές τις τεχνικές στο σχεδιασμό της δικής σας ιστοσελίδας και θα καταφέρετε να έχετε ένα μοντέρνο και επίκαιρο design

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018 18:56

Book Review: SPIN Selling

Γράφτηκε από τον

Είναι κάποια βιβλία που σου αρέσουν. Επίσης είναι κάποια βιβλία που αλλάζουν εντελώς το τοπίο και καθορίζουν τον χώρο στον οποίο αναφέρονται. Το SPIN Selling του Neil Rakman ανήκει και στις 2 κατηγορίες.

Με την πρώτη έκδοση του βιβλίου να έχει βγει το 1987 με τον τίτλο Making Major Sales, πρόκειται για ένα αριστούργημα έρευνας που όταν πρωτοεκδόθηκε πολεμήθηκε αρκετά από πωλητές και ερευνητές για τα ευρήματα τα οποία παρουσίαζε. Τώρα μετά από 30 χρόνια θεωρείται πλέον κλασικό και δεν πρέπει να λείπει από την βιβλιοθήκη του επαγγελματία πωλητή.

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018 18:45

Black Friday

Γράφτηκε από τον

Από τον Αλέξιο Βανδώρο για το περιοδικό Productive Habits

Ξεκινάω να γράψω ένα άρθρο με αφορμή τη γνωστή ελληνική παράδοση του Μπλάκ Φράιντεϊ και πετυχαίνω την ίδια στιγμή τη νέα δημιουργική καμπάνια της εταιρείας Κωτσόβολος που επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή.

https://youtu.be/2vkQ706VfIw

Η αλήθεια είναι ότι ο θεσμός της Μπλάκ Φράιντεϊ «αλά Ελληνικά» φυσικά και είναι ελληνικός. Απλά παλιά το έλεγαν παζάρι ή πανηγύρι...

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018 18:40

Η νίκη πριν από την μάχη

Γράφτηκε από τον

Πολλές φορές βλέπουμε πρότυπα σε ταινίες ή ακούμε για ανθρώπους ότι πήραν μια απόφαση και μετά από αυτό άλλαξαν όλα στην ζωή τους. Επίσης πολλές φορές εμείς έχουμε πάρει αποφάσεις και δεν άλλαξαν πολλά στην ζωή μας, έτσι βγάλαμε το συμπέρασμα ότι αυτά είναι μόνο στις ταινίες ή σε πολύ ιδιαιτέρους ανθρώπους.

Αν λοιπόν έχετε φτάσει στην αντίληψη που είπα παραπάνω τότε καλά θα κάνετε να το ξανασκεφτείτε, γιατί αν υπάρχει μια περίπτωση να αλλάξετε προς το καλύτερο την ζωή σας, τότε ψάξτε το λίγο ακόμα αν γίνεται.

Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018 13:09

Γυαλιά ηλίου για Spring - Summer 2018

Γράφτηκε από την

Τα γυαλιά ηλίου είναι πάντα ένα αξεσουάρ που δίνει στοιχεία για την εμφάνισή μας , το στυλ και τον χαρακτήρα μας. Ποια γυαλιά θα φορεθούν αυτή τη σεζόν και τι να προτιμήσουμε;

Ρίξε μια ματιά στις επικρατέστερες τάσεις και διάλεξε αυτό που σου ταιριάζει!

Τρίτη, 24 Απριλίου 2018 07:39

Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών

Γράφτηκε από τον

Το 2ο σημαντικότερο πράγμα για μια επιχείρηση μετά την δημιουργία πελατών με τις πωλήσεις είναι η πιστότητα πελατών. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Bizman.gr έρχονται σε εμάς για να λύσουν το πρόβλημα της ανάπτυξης με βοήθεια στις πωλήσεις. Όμως ταυτόχρονα εμείς αναπτύσσουμε και τρόπους αύξησης της πιστότητας των πελατών τους. Γιατί;

Δευτέρα, 09 Απριλίου 2018 13:59

Πώς να ΜΗΝ απαντάτε στις κριτικές των πελατών σας!

Γράφτηκε από τον

“Κυρία μου, εσείς φταίτε για ό,τι έγινε και αν θέλετε έχω και το βίντεο από τις κάμερες του μαγαζιού….”

 

Κι όμως! Αυτή είναι μια πραγματική απάντηση ενός καταστηματάρχη γνωστού χώρου εστίασης στην κριτική μιας πελάτισσας.

Ίσως ο καταστηματάρχης να είχε κάθε δίκιο με το μέρος του, αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση δεν έπρεπε να απαντήσει με αυτόν τον τρόπο.

Μπορεί να απέδειξε ότι είχε δίκιο, αλλά έχασε τον πελάτη. Και αμέτρητους ακόμα πελάτες που είδαν την άκομψη απάντησή του ή άκουσαν απευθείας αρνητικά λόγια από τον δυσαρεστημένο πελάτη.

Μην ξεχνάτε ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα σας προτείνει σε δύο τρεις, αλλά ο δυσαρεστημένος θα σας δυσφημίσει σε δέκα.

Υπάρχει όμως κάποιος “σωστός” τρόπος απάντησης σε κριτικές πελατών; 

Η επιχείρησή σου εμφανίζεται στο Google Maps και έχουν έρθει ήδη αρκετοί πελάτες από εκεί, συνεπώς.... όλα καλά! Ίσως και όχι!!!

Προς μεγάλη μας έκπληξη παρατηρούμε συνεχώς ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων εκεί έξω δεν έχουν κατοχυρώσει επίσημα την επιχείρησή τους στην Google, με αποτέλεσμα η καταχώρησή τους στο Google Maps να μην τους ανήκει.

 

Μήπως ανήκετε κι εσείς σε αυτήν την κατηγορία;

TOP