HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Τετάρτη, 15 Μαΐου 2013 11:54

Αναβάθμιση της Ελλάδας σε Β-

Γράφτηκε από τον

fitchΟι ξένοι είχαν προεξοφλήσει την αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας, έστω κι αν είναι φειδωλή. Μένει να αποτιμηθεί και από τις επενδυτικές κινήσεις και πρωτοβουλίες των Ελλήνων. Αυτό υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς, αμέσως μετά την ανακοίνωση του οίκου Fitch ότι αναβαθμίζει έστω κατά μία βαθμίδα την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας σε Β- από CCC.

 

Δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά πως μας βλέπουν οι άλλοι.

Self imageΌλοι νομίζουμε ότι στον χώρο εργασίας μας ξέρουμε πως μας βλέπουν οι άλλοι, είτε σαν εργατικό και πρόθυμο, είτε σαν ευχάριστο και τυπικό είτε οτιδήποτε. Μπορεί όμως να πέφτατε από τα σύννεφα εάν ακούγατε τις σκέψεις των συναδέλφων σας. Μπορεί κανένας να μην σας το έχει πει αλλά μια συνήθειά σας (όπως το να διακόπτετε κάποιον πριν τελειώσει την φράση του π.χ.) μπορεί να δίνει τελείως διαφορετική εικόνα προς τα έξω από αυτήν που

Τρίτη, 14 Μαΐου 2013 13:31

ContactMe

Γράφτηκε από τον

Ένα μικρό αλλά μοντέρνο CRM

contactMe1To ContactMe  είναι ένα μικρό CRM για την επιχείρηση το οποίο είναι Web-based και έχει ιδιαιτέρως εύκολο περιβάλλον εργασίας. Μπορεί να διαχειριστεί μέιλ ημερολόγια και υπενθυμίσεις, καθώς επίσης και εργασίες και διαχείριση επαφών μαζί με εύκολη δημιουργία αναφορών.

Τρίτη, 14 Μαΐου 2013 12:33

8 Βασικές συμβουλές μάρκετινγκ για όλους.

Γράφτηκε από τον

Μην ξεχνάτε τα ουσιώδη όταν σχεδιάζετε την στρατηγική του μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε.

marketing advice1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Το πιο σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε είναι να γνωρίσετε τους ανθρώπους που θέλετε να κάνετε πελάτες ή τους ανθρώπους που είναι ήδη πελάτες σας. Όσο καλύτερα γνωρίζετε τους πελάτες σας τόσο περισσότερο αποτελεσματικοί θα είστε στην πώληση. Με βάση την γνώση αυτή μπορείτε να οργανώσετε καλύτερα την εξυπηρέτηση πελατών σας και να χαράξετε την στρατηγική του μάρκετινγκ ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013 16:02

Εξυπηρέτηση Πελατών.

Γράφτηκε από τον

Μια συνολική προσέγγιση

 

crmwomanΗ εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μια διαδικασία που αφορά μόνο τις πωλήσεις ή μόνο την γραμματεία ή μόνο το τεχνικό τμήμα. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να απλώνεται σε όλες τις πτυχές μιας επιχείρησης για να είναι πραγματικά χρήσιμη και να φέρνει αποτέλεσμα.

Πέμπτη, 02 Μαΐου 2013 11:52

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση από το www.bizman.gr

Γράφτηκε από τον

 

Το site μας σας εύχεται καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με προσοχή στους δρόμους, υγεία και τύχη για εσάς και τις οικογένειές σας!

Kalo Pasxa

 

Πέμπτη, 02 Μαΐου 2013 11:33

Το Μαρκετινγκ Περιεχομένου σε μια εικόνα.

Γράφτηκε από τον

Η καρδιά της επιτυχίας του μάρκετινγκ.

content-marketingΤο μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας τρόπος να δημιουργείτε και να διαμοιράζετε περιεχόμενο για να προωθήσετε ιδέες, να απευθυνθείτε σε στοχευμένο κοινό και να τους ενεργοποιήσετε να αναλάβουν δράση. Είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο μάρκετινγκ με το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο να είναι η βάση του, η καρδιά του. Και όπως η καρδιά κρατάει ζωντανό το σώμα, έτσι και το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απαραίτητο για την διαδικτυακή επιτυχία του μάρκετινγκ. Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο από μπλογκς, αναρτήσεις σε social media,

Τετάρτη, 01 Μαΐου 2013 14:15

Απεργιακά συλλαλητήρια για την Πρωτομαγιά.

Γράφτηκε από τον

Πως θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς

1MAHΑθήνα

Ολοκληρώθηκαν τα συλλαλητήρια που πραγματοποιήθηκαν για την Εργατική Πρωτομαγιά. Απεργιακή συγκέντρωση πραγματοποίησε στο Σύνταγμα το ΠΑΜΕ, ενώ έξω από τη Βουλή κατευθύνθηκαν οι ξεχωριστές πορείες της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ από την πλ.Κλαυθμώνος, καθώς και των εξωκοινοβουλευτικών κομμάτων της αριστεράς από το Αρχαιολογικό Μουσείο.

Οι 14 αρχές μάνατζμεντ οι οποίες είναι και η ραχοκοκαλιά της διοίκησης επιχειρήσεων.

220px-Fonds henri fayolΟ Χένρυ Φαγιόλ (Κωνσταντινούπολη, 29 Ιουλίου 1841 – Παρίσι, 19 Νοεμβρίου 1925) ήταν ένας Γάλλος μηχανικός και διοικητής ορυχείων ο οποίος ανέπτυξε τις Γενικές Αρχές Διοίκησης στις Επιχειρήσεις. Αυτός και οι συνεργάτες του ανέπτυξαν την θεωρία τους παράλληλα με το επιστημονικό μάνατζμεντ αλλά χωρίς να επηρεάζονται από αυτό. Η συνδρομή του στο μάνατζμεντ επιχειρήσεων θεωρείται από τις πιο σημαντικές.

Η θεωρία των γενικών αρχών στην διοίκηση επιχειρήσεων που ανέπτυξε ο Φαγιόλ εστιάζει περισσότερο στο τι κάνουν οι μάνατζερ και τι σημαίνει καλή εφαρμογή του μάνατζμεντ. Ήταν από τους πρώτους που καθόρισε τις αρμοδιότητες των μάνατζερ σε πέντε ενέργειες: σχεδιασμός, οργάνωση, διοίκηση, συντονισμός και έλεγχος. Στήριξε την θεωρία του στις προσωπικές του εμπειρίες ως ο διοικητικός υπεύθυνος μιας

Τρίτη, 30 Απριλίου 2013 18:28

Ρολόι Marc Ecko interchangeable Beze stainless stell bracelet

Γράφτηκε από τον

Eντυπωσιακό ρολόι του οίκου Mark Ecko

 

E16582G1 2Eντυπωσιακό ρολόι του οίκου Mark Ecko από ανοξείδωτο ατσάλι με ροζ χρυσές λεπτομέριες και 1 επιπλέον στεφάνι για να τα αλλάζετε.

TOP