HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2013 11:12

Πότε 'κολλάνε' οι πελάτες;

Γράφτηκε από τον

 

Η διατήρηση των πελατών με αριθμούς.

cts infographic when-customers-stickΑπό τις μικρότερες έως τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις όλοι θέλουν να μάθουν το μυστικό της διατήρησης των πελατών. Είναι δεδομένο ότι είναι ευκολότερο να διατηρήσεις έναν πελάτη από το να κερδίσεις έναν καινούργιο. Πως λοιπόν μπορούμε να έχουμε αυτές τις υπερπολύτιμες επαναληπτικές πωλήσεις;

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013 11:50

Αυτοπειθαρχία. Ο χειρότερος εχθρός ενός τεμπέλη

Γράφτηκε από τον

Ο χειρότερος εχθρός ενός τεμπέλη…

self-disciplineΠόσες φορές έχετε δει ανθρώπους αποφασισμένους να αλλάξουν; Κάθονται και γράφουν τους στόχους τους, εμψυχώνουν τον εαυτό τους και πέφτουν για ύπνο αποφασισμένοι την επόμενη μέρα να σηκωθούν από νωρίς και να αλλάξουν για πάντα τον εαυτό τους. Το πρωί που ξυπνάν κάνουν πάλι τα ίδια ακριβώς πράγματα και τίποτα δεν αλλάζει!

Κάποιος μπορεί να μιλάει για τις αλλαγές που θέλει να κάνει στην ζωή του με τις ώρες αλλά το μόνο που μετράει στην ζωή είναι οι πράξεις, και αν δεν έχεις αυτοπειθαρχία τα λόγια δεν θα γίνουν ποτέ πράξεις.

 

Το βίντεο πρόκειται να απασχολεί το 90% των πληροφοριών στο διαδίκτυο πολύ σύντομα και είναι σίγουρο ότι πρέπει να το λάβετε υπόψιν σας.

online-video-advertisingΕίναι πλέον ολοφάνερο ότι η πλατφόρμα διαφήμισης με την μεγαλύτερη ανάπτυξη αυτόν τον καιρό είναι το βίντεο.

Στο διαδίκτυο οι διαφημίσεις που παίζουν βίντεο είναι όλο και περισσότερες και ο όγκος των βίντεο που διακινούνται μέσω διαφημίσεων έχει τρομακτική αύξηση τον τελευταίο καιρό. Αν το σκεφτεί κανείς καλά δεν είναι και μεγάλη έκπληξη αυτό που συμβαίνει. Πάντα ήταν δημοφιλές το βίντεο, και με την αύξηση των smartphone και των tablet είναι πλέον εύκολο τόσο να δημιουργεί κανείς, όσο και να διανέμει βίντεο. Θα δούμε λοιπόν σήμερα μερικούς από τους λόγους που το βίντεο έχει μπει πιο δυνατά από ποτέ στην καθημερινότητά μας.

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013 10:12

Η αξιολόγηση των 360 μοιρών μέρος 2ο.

Γράφτηκε από τον

 

Μερικές συμβουλές για την καλύτερη εφαρμογή της.

360Σε συνέχεια παλαιότερου άρθρου μας για την αξιολόγηση των 360 μοιρών θα ασχοληθούμε σήμερα με μερικές συμβουλές για να την κάνετε ακόμα πιο αποτελεσματική. Προτείνουμε να διαβάσετε και το προηγούμενο άρθρο για να δείτε λίγα εισαγωγικά πράγματα για τον τρόπο αξιολόγησης αυτόν, έτσι ώστε να είστε πιο ενημερωμένοι για αυτό το άρθρο.

Ας ξεκινήσουμε εξετάζοντας μερικές δυσκολίες που παρουσιάζονται στην προσπάθεια εφαρμογής μιας τέτοιας αξιολόγησης.

Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013 11:19

Σχεδιάζοντας μια επαγγελματική κάρτα.

Γράφτηκε από τον

 

Μερικές συμβουλές και κανόνες.

wozmetalproofΠολλοί άνθρωποι παραβλέπουν την αξία του να έχεις μια επαγγελματική κάρτα η οποία αντικατοπτρίζει την εικόνα της εταιρίας σας, και όμως αυτό το μικρό χαρτάκι μπορεί να είναι πολύ σημαντικό μέρος της εταιρικής σας εικόνας. Είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που έχει ο υποψήφιος πελάτης από εσάς και μια ευκαιρία να κάνετε μια αρχική καλή εντύπωση.

Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013 10:26

5 Συμβουλές για το Newsletter της επιχείρησης.

Γράφτηκε από τον

 

Δείτε πως μπορείτε να το κάνετε να αποδώσει καρπούς.

newsletterΠολλές μικρές εταιρίες που δίνουν έμφαση στο μάρκετινγκ καταλαβαίνουν την χρησιμότητα της καμπάνιας με email. Είναι όμως πολύ λίγες οι εταιρίες που προγραμματίζουν καλά την στρατηγική τους μακροπρόθεσμα. Ο σωστός προγραμματισμός πριν από την καμπάνια αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες τις συνολικής επιτυχίας. Παρακάτω δίνουμε 5 συμβουλές για να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό σχέδιο αποστολής newsletter.

Τρίτη, 09 Ιουλίου 2013 09:41

3 Από τα βασικά για την εμπιστοσύνη πελατών

Γράφτηκε από τον

 

Επενδύστε στους πιστούς σας πελάτες.

Customer-LoyaltyΌσο και αν προσπαθεί μια επιχείρηση να χτίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της με δωρεάν πράγματα ή υπηρεσίες, με προσφορές και εκπτώσεις, δεν θα τα καταφέρει αν δεν καταλάβει ότι η εμπιστοσύνη αυτή χτίζεται με άψογη εξυπηρέτηση πελατών, με ποιότητα προϊόντος, άνω το μετρίου ικανοποίηση πελατών, ειδικές μεταχειρίσεις, θετική εμπειρία αγοράς, και συναισθηματική ικανοποίηση.

Τρίτη, 02 Ιουλίου 2013 12:19

10 Καταπληκτικά γραφεία

Γράφτηκε από τον

 

Χώροι εργασίας βγαλμένοι από όνειρα!

-new-york-tunnel1Πολλές εταιρίες διαφωνούν με τα μονότονα μπεζ γραφεία που αυξάνουν την παραγωγικότητα και προτιμούν να κάνουν το κάτι παραπάνω για τους υπαλλήλους τους με αποτελέσματα που δεν έχετε ξαναδεί ποτέ! Δείτε 10 γραφεία που θα ζηλέψετε

 

Τρίτη, 02 Ιουλίου 2013 11:51

Αξίζει πλέον η διαφήμιση στην εφημερίδα;

Γράφτηκε από τον

 

Ή μήπως η κρίση άλλαξε τις προτεραιότητες;

newspaper-changesΈνα από τα πιο δύσκολα πράγματα στην διαφήμιση είναι να βρεις ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να επενδύσεις τα χρήματα που είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις για διαφήμιση. Μια λάθος κίνηση και έχεις πετάξει ένα κάρο λεφτά στον αέρα. Για αυτό λοιπόν πρέπει να αναρωτηθεί κανείς αν είναι καλή διαφήμιση πλέον η τοπική εφημερίδα.

Εξαρτάται πρώτα από το τι εννοούμε τοπική, και τι εννοούμε διαφήμιση.

Tο τσουνάμι αποκαλύψεων για την NSA δεν λέει να κοπάσει.

nsaΜετά τις αποκαλύψεις του Spiegel πως η αμερικανική NSA παρακολουθούσε τη διπλωματική αντιπροσωπεία της ΕΕ στις ΗΠΑ, ο Guardian επιστρέφει για να αναφέρει πως η υπηρεσία είχε βάλει στο στόχαστρο και πρεσβείες μεμονωμένων ευρωπαϊκών χωρών -ανάμεσά τους και η ελληνική, μαζί με τη γαλλική και την ιταλική.

TOP