HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018 10:12

Floral Fever

Γράφτηκε από την

       Floralκαι άνοιξη είναι κολλητές φίλες εδώ και χρόνια! Κάθε νέα σεζόν πριν το καλοκαίρι τα floralέχουν τη τιμητική τους! Πώς όμως να φορέσουμε τα λουλουδάτα prints ώστε να μας κολακεύουν και να ξεχωρίζουμε σε κάθε μας εμφάνιση;

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2018 14:33

Η πίστη στις πωλήσεις

Γράφτηκε από τον

Ο συχνότερος λόγος αποτυχίας στις πωλήσεις είναι η έλλειψη πίστης. Μπορεί να έχει κάνει κάποιος εκπαίδευση πωλήσεων αλλά να του λείπει η πίστη και να βλέπει τις πωλήσεις του στον πάτο. Το ξέρω, το έχω πάθει. Τι εννοούμε όμως πίστη;

Η επισκευή των ηλεκτρικών συσκευών μπορεί να είναι μια προσιτή εναλλακτική λύση για την αντικατάσταση των συσκευών σας. Σας προτείνουμε τρόπους για να βρείτε τον καλύτερο επαγγελματία επισκευής ηλεκτρικών συσκευών και πώς να αποφύγετε να πληρώσετε πολλά για επισκευές.

Όταν το ψυγείο σας δεν παγώνει όσο πρέπει ή η σόμπα σας απλά δεν λειτουργεί, μπορεί να έχετε καμία άλλη επιλογή από το να προσλάβετε επαγγελματία τεχνικό. Ορισμένες εργασίες, όπως η αντικατάσταση του ελαστικού στον νεροχύτη της κουζίνας, είναι δουλειές που μπορείτε να αντιμετωπίσετε μόνοι σας. Για μεγάλες βλάβες, μόνο, η πρόσληψη ενός επαγγελματία είναι το μονόδρομος. Αυτό το είδος βοήθειας, ωστόσο, μπορεί να είναι ακριβό. Πώς να αποφεύγετε να πληρώσετε πολλά για επισκευή συσκευών;

Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2018 19:56

Email Tracking με το SalesHandy

Γράφτηκε από τον

Σαν πωλητής, αλλά και επιχειρηματίας, πολλές φορές θέλω να ξέρω πότε ανοίγει κάποιος μια προσφορά που του στέλνω, ένα email ή να έχω αυτοματοποιημένες τις απαντήσεις μου έτσι ώστε να μπορεί να γίνει η δουλειά μου πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Πλέον έχω βρει το κατάλληλο πρόγραμμα και πραγματικά έχω δει διαφορά!!

Ο ιστορικός τίτλος The Atlantic Monthly, το περιοδικό που ιδρύθηκε το 1857 στη Βοστώνη και δημοσίευσε για πρώτη φορά γραπτά του Μαρκ Τουέιν, αλλά και χειρόγραφα του 'Ερνεστ Χέμινγουέι και του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ετοιμάζεται για τη νέα εποχή στα media και η σύντροφος του Στιβ Τζομπς είναι στο τιμόνι.

Η 54χρονη Λορίν Πάουελ Τζομπς είχε ανακοινώσει πέρυσι την αγορά πλειοψηφικού πακέτου στον όμιλο μέσω του ιδρύματός της Emerson Collective.

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Έχουμε πει πολλές φορές μέσα από τις σελίδες του περιοδικού αυτού ότι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις πελάτες είναι να έχεις στημένο ένα σωστό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό όμως που πραγματικά μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις ναι να έχεις καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών. Για εμένα αυτό σημαίνει γρήγοροι χρόνοι απόκρισης, άμεση επίλυση προβλημάτων και ένας τρόπος για να κάνεις τον πελάτη σου να μοιάζει πραγματικά ξεχωριστός κρατώντας ένα σωστό ιστορικό.

Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2018 18:46

BOOK REVIEW: THE PERFECT CLOSE

Γράφτηκε από τον

Είναι φορές που λες αυτό είναι το βιβλίο που θα ήθελα να γράψω εγώ. Έτσι έπαθα με το συγκεκριμένο βιβλίο! Με μόνο 4-5€ από την amazon για το Kindle δεν το σκέφτηκα πολύ και από περιέργεια για τον τίτλο (ως συνήθως κοιτάω λίγο παραπάνω ή κατεβάζω το δείγμα για να το ρίξω μια ματιά) το αγόρασα αμέσως και ξεκίνησα να το διαβάζω.

Όσοι διαβάζουν την στήλη πωλήσεων ή το περιοδικό μας θα ξέρουν ότι έχουμε ασχοληθεί αρκετές φορές με το θέμα του κλεισίματος της πώλησης. Μετά από αρκετές εκπαιδεύσεις και πολλά βιβλία, αφού χρησιμοποίησα πολλά από αυτά τα κλεισίματα άρχισα να καταλαβαίνω ότι εάν κάνεις όλα τα βήματα σωστά μέχρι την στιγμή που θα πρέπει να ζητήσεις από τον πελάτη να αγοράσει τότε είναι πολύ εύκολο να το κάνεις αυτό και δεν χρειάζεται κάποιο ιδιαίτερο λεκτικό. Μάλιστα είχα για πολύ καιρό καταλήξει σε ένα και έως τώρα είχε πολύ μεγάλα ποσοστά επιτυχίας.

 

Από τον Αλέξιο Βανδώρο για το περιοδικό Productive Habits

Διάβασα πριν λίγες εβδομάδες την είδηση ότι μία «μητέρα 98 ετών μπήκε σε γηροκομείο για να φροντίζει τον 80χρονο γιο της». Η είδηση αυτή δημοσιεύτηκε με το ίδιο σχεδόν κείμενο σε πολλές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και την παραθέτω αυτούσια από μία από τις δημοσιεύσεις (η πηγή εδώ)

Λένε πως η αγάπη της μητέρας για τα παιδιά της, και ειδικά η έγνοια της γι’ αυτά, δεν αλλάζει όσα χρόνια κι αν περάσουν, ακόμα κι όταν αυτά έχουν πια ανοίξει τα φτερά τους και, θεωρητικά, είναι περισσότερο σε θέση να φροντίσουν εκείνα τους γονείς τους παρά το αντίθετο.

Το ημερολόγιο ενός πωλητή είναι μια σειρά από άρθρα που σκέφτηκα να δημιουργήσω και έχει να κάνει με σκέψεις, προβληματισμούς, λύσεις για αυτά που συναντώ μέσα στην εβδομάδα μου.

Κάθε εβδομάδα σκέφτομαι τι δεν πήγε καλά και πως μπορώ να κάνω καλύτερη την επόμενη, δημιουργώ μεθόδους στο μυαλό μου (που σαφώς είναι βουτηγμένες από τα βιβλία και τα σεμινάρια που έχω παρακολουθήσει), τις δοκιμάζω και αν βλέπω ότι είναι αποτελεσματικοί γιατί να μην την μοιραστώ με άλλους ; ..

Παρασκευή, 09 Φεβρουαρίου 2018 11:54

Η εκπαίδευση πωλήσεων σε παλιούς επαγγελματίες.

Γράφτηκε από τον

Με αφορμή την έναρξη της διάθεσης του νέου μου βιβλίου πωλήσεων «Δεν ξέρεις να πουλάς;» που αναφέρεται στην βασικότερη δεξιότητα που μπορεί κάποιος να έχει, αυτήν της Πώλησης, στην σημερινή Ελληνική πραγματικότητα, παρατήρησα κάτι αξιοπερίεργο.

 

Untitled design (4).png