HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Δευτέρα, 09 Απριλίου 2018 13:59

Πώς να ΜΗΝ απαντάτε στις κριτικές των πελατών σας!

Γράφτηκε από τον

“Κυρία μου, εσείς φταίτε για ό,τι έγινε και αν θέλετε έχω και το βίντεο από τις κάμερες του μαγαζιού….”

 

Κι όμως! Αυτή είναι μια πραγματική απάντηση ενός καταστηματάρχη γνωστού χώρου εστίασης στην κριτική μιας πελάτισσας.

Ίσως ο καταστηματάρχης να είχε κάθε δίκιο με το μέρος του, αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση δεν έπρεπε να απαντήσει με αυτόν τον τρόπο.

Μπορεί να απέδειξε ότι είχε δίκιο, αλλά έχασε τον πελάτη. Και αμέτρητους ακόμα πελάτες που είδαν την άκομψη απάντησή του ή άκουσαν απευθείας αρνητικά λόγια από τον δυσαρεστημένο πελάτη.

Μην ξεχνάτε ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα σας προτείνει σε δύο τρεις, αλλά ο δυσαρεστημένος θα σας δυσφημίσει σε δέκα.

Υπάρχει όμως κάποιος “σωστός” τρόπος απάντησης σε κριτικές πελατών; 

Η επιχείρησή σου εμφανίζεται στο Google Maps και έχουν έρθει ήδη αρκετοί πελάτες από εκεί, συνεπώς.... όλα καλά! Ίσως και όχι!!!

Προς μεγάλη μας έκπληξη παρατηρούμε συνεχώς ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων εκεί έξω δεν έχουν κατοχυρώσει επίσημα την επιχείρησή τους στην Google, με αποτέλεσμα η καταχώρησή τους στο Google Maps να μην τους ανήκει.

 

Μήπως ανήκετε κι εσείς σε αυτήν την κατηγορία;

Όλοι έχουμε χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Google Maps και σίγουρα έχουμε παρατηρήσει πληθώρα καταστημάτων και επιχειρήσεων να εμφανίζονται στον χάρτη.

Εάν είστε επικεφαλής ενός καταστήματος, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα θέλατε η δική σας επιχείρηση να λείπει από αυτόν τον χάρτη που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών.

Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018 10:12

Floral Fever

Γράφτηκε από την

       Floralκαι άνοιξη είναι κολλητές φίλες εδώ και χρόνια! Κάθε νέα σεζόν πριν το καλοκαίρι τα floralέχουν τη τιμητική τους! Πώς όμως να φορέσουμε τα λουλουδάτα prints ώστε να μας κολακεύουν και να ξεχωρίζουμε σε κάθε μας εμφάνιση;

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2018 14:33

Η πίστη στις πωλήσεις

Γράφτηκε από τον

Ο συχνότερος λόγος αποτυχίας στις πωλήσεις είναι η έλλειψη πίστης. Μπορεί να έχει κάνει κάποιος εκπαίδευση πωλήσεων αλλά να του λείπει η πίστη και να βλέπει τις πωλήσεις του στον πάτο. Το ξέρω, το έχω πάθει. Τι εννοούμε όμως πίστη;

Η επισκευή των ηλεκτρικών συσκευών μπορεί να είναι μια προσιτή εναλλακτική λύση για την αντικατάσταση των συσκευών σας. Σας προτείνουμε τρόπους για να βρείτε τον καλύτερο επαγγελματία επισκευής ηλεκτρικών συσκευών και πώς να αποφύγετε να πληρώσετε πολλά για επισκευές.

Όταν το ψυγείο σας δεν παγώνει όσο πρέπει ή η σόμπα σας απλά δεν λειτουργεί, μπορεί να έχετε καμία άλλη επιλογή από το να προσλάβετε επαγγελματία τεχνικό. Ορισμένες εργασίες, όπως η αντικατάσταση του ελαστικού στον νεροχύτη της κουζίνας, είναι δουλειές που μπορείτε να αντιμετωπίσετε μόνοι σας. Για μεγάλες βλάβες, μόνο, η πρόσληψη ενός επαγγελματία είναι το μονόδρομος. Αυτό το είδος βοήθειας, ωστόσο, μπορεί να είναι ακριβό. Πώς να αποφεύγετε να πληρώσετε πολλά για επισκευή συσκευών;

Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2018 19:56

Email Tracking με το SalesHandy

Γράφτηκε από τον

Σαν πωλητής, αλλά και επιχειρηματίας, πολλές φορές θέλω να ξέρω πότε ανοίγει κάποιος μια προσφορά που του στέλνω, ένα email ή να έχω αυτοματοποιημένες τις απαντήσεις μου έτσι ώστε να μπορεί να γίνει η δουλειά μου πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Πλέον έχω βρει το κατάλληλο πρόγραμμα και πραγματικά έχω δει διαφορά!!

Ο ιστορικός τίτλος The Atlantic Monthly, το περιοδικό που ιδρύθηκε το 1857 στη Βοστώνη και δημοσίευσε για πρώτη φορά γραπτά του Μαρκ Τουέιν, αλλά και χειρόγραφα του 'Ερνεστ Χέμινγουέι και του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ετοιμάζεται για τη νέα εποχή στα media και η σύντροφος του Στιβ Τζομπς είναι στο τιμόνι.

Η 54χρονη Λορίν Πάουελ Τζομπς είχε ανακοινώσει πέρυσι την αγορά πλειοψηφικού πακέτου στον όμιλο μέσω του ιδρύματός της Emerson Collective.

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Έχουμε πει πολλές φορές μέσα από τις σελίδες του περιοδικού αυτού ότι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις πελάτες είναι να έχεις στημένο ένα σωστό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό όμως που πραγματικά μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις ναι να έχεις καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών. Για εμένα αυτό σημαίνει γρήγοροι χρόνοι απόκρισης, άμεση επίλυση προβλημάτων και ένας τρόπος για να κάνεις τον πελάτη σου να μοιάζει πραγματικά ξεχωριστός κρατώντας ένα σωστό ιστορικό.

Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2018 18:46

BOOK REVIEW: THE PERFECT CLOSE

Γράφτηκε από τον

Είναι φορές που λες αυτό είναι το βιβλίο που θα ήθελα να γράψω εγώ. Έτσι έπαθα με το συγκεκριμένο βιβλίο! Με μόνο 4-5€ από την amazon για το Kindle δεν το σκέφτηκα πολύ και από περιέργεια για τον τίτλο (ως συνήθως κοιτάω λίγο παραπάνω ή κατεβάζω το δείγμα για να το ρίξω μια ματιά) το αγόρασα αμέσως και ξεκίνησα να το διαβάζω.

Όσοι διαβάζουν την στήλη πωλήσεων ή το περιοδικό μας θα ξέρουν ότι έχουμε ασχοληθεί αρκετές φορές με το θέμα του κλεισίματος της πώλησης. Μετά από αρκετές εκπαιδεύσεις και πολλά βιβλία, αφού χρησιμοποίησα πολλά από αυτά τα κλεισίματα άρχισα να καταλαβαίνω ότι εάν κάνεις όλα τα βήματα σωστά μέχρι την στιγμή που θα πρέπει να ζητήσεις από τον πελάτη να αγοράσει τότε είναι πολύ εύκολο να το κάνεις αυτό και δεν χρειάζεται κάποιο ιδιαίτερο λεκτικό. Μάλιστα είχα για πολύ καιρό καταλήξει σε ένα και έως τώρα είχε πολύ μεγάλα ποσοστά επιτυχίας.

 

Σελίδα 1 από 41
TOP