HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

 

Στην σελίδα μας πάντα έχουμε ένα μεγάλο μέρος αφιερωμένο στο μάρκετινγκ της μικρομεσαίας επιχείρησης. Τελευταία όλο και περισσότερο έχουμε επαγγελματίες που επικοινωνούν μαζί μας ζητώντας περισσότερες πληροφορίες για τέτοια θέματα με αποτέλεσμα ο ρυθμός των άρθρων μας για το μάρκετινγκ να μην είναι ικανοποιητικός. Για αυτόν τον λόγο λοιπόν θα τον αυξήσουμε προσπαθώντας να καλύψουμε με αυτόν τον τρόπο ένα μέρος της ζήτησης που υπάρχει. Φυσικά για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα μάρκετινγκ μικρομεσαίας επιχείρησης ο καλύτερος τρόπος είναι η επικοινωνία μαζί μας! Ας δούμε μερικές καλές συμβουλές για το μάρκετινγκ λοιπόν.

Κατηγορία Marketing

Ως επαγγελματικό εργαλείο, το Facebook κυριαρχεί στη δημοτικότητα ως ένα βασικό συστατικό των περισσότερων στρατηγικών στο μάρκετινγκ, αλλά όπως θα έχετε διαπιστώσει πολλές φορές προβληματίζεστε για το περιεχόμενο, οι νέες ιδέες στερεύουν και η σελίδα της επιχείρησής σας μένει στάσιμη.

Αν και είναι δελεαστικό να γράψετε ένα απλό κείμενο ή να βρείτε μια χαριτωμένη εικόνα , αν προσεγγίσετε το Facebook με κάποια στρατηγική θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας για μια πραγματικά πολύτιμη συμμετοχή σε συζητήσεις με τους χρήστες, τους υποψήφιους πελάτες αλλά και τους πελάτες σας. Οι παρακάτω συμβουλές μάρκετινγκ για το Facebook θα σας βοηθήσουν να έχετε μια συνέχεια τέτοια που θα δώσει δυναμική στην παρουσία σας.

Κατηγορία Marketing

Από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας χρησιμοποιούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε μηνύματα. Είναι στην φύση μας να κατανοούμε καλύτερα μέσα από τις ιστορίες. Δημιουργούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε το μήνυμα για την επιχείρησή μας, ακόμα και για να εμπνεύσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό. Πόσες φορές την ημέρα είστε ο ήρωας στην ιστορία που πλάθετε στο μυαλό σας; Και όσο  μεγαλύτερο είναι το πάθος με το οποίο περιβάλλουμε την ιστορία τόσο ευκολότερο είναι για τους άλλους και τον εαυτό μας να την πιστέψει και να την 'αγοράσει'.

Κατηγορία Marketing

Από το περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

Στην δύση του 2016 η Ελληνική επιχειρηματικότητα βρίσκεται αντιμέτωπη με νέες προκλήσεις. Η εσωτερική κατανάλωση συνεχίζει να υποχωρεί σημαντικά και σε συνδυασμό με την υπερφορολόγηση νοικοκυριών και επιχειρήσεων δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα.

Κατηγορία Marketing

Εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως δραστηριότητας, μεγέθους και νομικής μορφής φέρουν το όνομα του ιδιοκτήτη ή του ιδρυτή τους.
Ελάχιστα μόνο παραδείγματα που πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να φέρει στη μνήμη του είναι η Ferrari, Porschce, Ford, Levi’s, Villeroy & Boch, Dolce & Gabana, Heinz, Metaxa, Armani, Gucci, Dior, Prada, Honda, Bell, Jack Daniels, Siemens, Warner Bros, Πετζετάκης, Κλαουδάτος, Μαρινόπουλος, Υφαντής και πολλά πολλά άλλα.

Κατηγορία Marketing

Σε κάθε επιχείρηση που έχει social media ένα από τα πολύ βασικά πράγματα που πρέπει να βάλει στο πρόγραμμα της να κάνει είναι να βρει τον καλύτερο και ευκολότερο τρόπο να διαμοιράζει το περιεχόμενό της. Πέρα από το ότι πρέπει να έχει συχνά ποιοτικό περιεχόμενο να ενημερώνει πελάτες και υποψήφιους πελάτες, η παρουσία σε όσο περισσότερα social media είναι πολλές φορές και αρκετά μεγάλο πρόβλημα στην διαχείριση. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν μερικές προτάσεις για υπηρεσίες που είναι σίγουρο ότι θα σας λύσουν τα χέρια στην προώθηση και τον διαμοιρασμό περιεχομένου.

Κατηγορία Marketing

Μήπως δεν γνωρίζετε καλά τους πελάτες σας;

Ξεκινάω με ένα παράδειγμα. Μένετε σε ένα ξενοδοχείο ένα ΣΚ και στο τέλος της διαμονής σας ο υπεύθυνος σας παρακαλεί να συμπληρώσετε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο σχετικά με την εμπειρία σας. Το ερωτηματολόγιο έχει καθορισμένες ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα του φαγητού, την εξυπηρέτηση των υπαλλήλων, και μπορεί να απαντηθεί με βαθμολογίες από το 1 έως το 10. Το δωμάτιό σας όμως ήταν δίπλα στο ασανσέρ και δεν κλείσατε μάτι αλλά αυτό δεν ήταν μέσα στις προκαθορισμένες ερωτήσεις.

Κατηγορία Marketing

Όλο και περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις προωθούν την εικόνα τους μέσα από τα social media. Είναι πλέον κοινή λογική ότι αυτά αποτελούν ένα πολύ καλό εργαλείο ανάπτυξης πωλήσεων. Πόσες από αυτές όμως το κάνουν με την χρήση βίντεο; Και αν δεν το κάνουν είναι γιατί δεν υπάρχουν τα εργαλεία; Ή μήπως είναι η έλλειψη στρατηγικής που δεν τους το επιτρέπει. Διαβάστε λοιπόν 9 στρατηγικές για την χρήση του βίντεο στην επιχείρησή σας.

Κατηγορία Marketing

με την χρήση Customer Reviews

 

7 tropoi proothisis tou brand1Ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους προώθησης του προϊόντος η της υπηρεσίας μας είναι η χρήση μαρτυριών επιτυχίας από τους πελάτες μας. Πλέον με την δύναμη του καταναλωτή να είναι πολύ μεγαλύτερη περίπου το 70% από εμάς πριν κάνουμε μια αγορά ψάχνουμε και διαβάζουμε την γνώμη άλλων πελατών που αγόρασαν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία. Από αυτούς που διαβάζουν την γνώμη των πελατών περίπου το 88% λέει ότι τους επηρεάζουν στην δική τους τελική απόφαση αγοράς. Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να κάνουμε αυτές τις μαρτυρίες εργαλείο προώθηση της δουλειάς μας με 7 τρόπους:

Κατηγορία Marketing

5 Λόγοι για τους οποίους οι μικρές επιχειρήσεις στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

5 logoi gia elektroniko emporio1Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των μικρών επιχειρήσεων σήμερα είναι το γεγονός του γεωγραφικού περιορισμού τους. Πολλοί ιδιοκτήτες έχουν σκεφτεί να εισχωρήσουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και γρήγορα καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από ότι η μέχρι τώρα δραστηριότητά τους. Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος δεν τολμάει το βήμα είναι αρκετοί. Σήμερα όμως θα δούμε 5 λόγους για τους οποίος ΠΡΕΠΕΙ κάποιος να πάρει την απόφαση και να δει την επιχείρησή του διαφορετικά.

Κατηγορία Marketing
Σελίδα 1 από 7
TOP