HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

 

Από την Βαλεντίνα Κόρδη για το περιοδικό Productive Habits.

Κάθε συναίσθημα έχει κάποια χρησιμότητα. Το ίδιο και ο φόβος, σε περιπτώσεις όπου πρέπει να μας προειδοποιήσει και να μας ενεργοποιήσει για να λάβουμε δράση και να προστατέψουμε τον εαυτό μας σε περίπτωση κινδύνου. Άλλοτε πάλι, ο φόβος, είναι ένα συναίσθημα που νιώθουμε όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με κάποια καινούργια εμπειρία. Το μυαλό μας δέχεται ένα πρωτόγνωρο ερέθισμα, για το οποίο δεν έχει έτοιμη κάποια ρουτίνα αντίδρασης, στηριζόμενη σε προηγούμενη εμπειρία. Άρα, δεν ξέρει τι να κάνει. Το άγνωστο λοιπόν προκαλεί άγχος που μπορεί να φτάσει και σε επίπεδο φόβου. Άρα η προσοχή μας στρέφεται εξολοκλήρου σε αυτό το καινούριο και το μυαλό μας μπαίνει σε διαδικασία εκμάθησης μιας καινούριας ρουτίνας. Έτσι αποκτούμε επιπλέον εμπειρία και γνώση.

Κατηγορία Management

Από το περιοδικό Productive Habits

Πολύ σπάνια σε μια μεγάλη πώληση γίνεται στην πρώτη συνάντηση. Εξαρτάται από αρκετά πράγματα, εάν η επαφή είναι θερμή ή ψυχρή, εάν έχει γίνει σωστή επιλογή έτσι ώστε να είναι αρκετές οι πιθανότητες να είναι ο κατάλληλος υποψήφιος και πολλά ακόμα με την γενική ψυχολογία της αγοράς να είναι κάπου επίσης εκεί μέσα. Χρειάζεται λοιπόν υπομονή και επιμονή σε λογικά πλαίσια από τον πωλητή, πράγμα που πολλές φορές κάνει την διαφορά ανάμεσα σε έναν επιτυχημένο πωλητή και σε κάποιον που χρειάζεται βοήθεια.

Κατηγορία Management

Από το περιοδικό Productive Habits.

Έχει λίγο καιρό που διάβασα το συγκεκριμένο βιβλίο του πασίγνωστου στον χώρο των πωλήσεων και παραγωγικότητας Brian Tracy και για τις ανάγκες του σημερινού άρθρου το ξανά ξεφύλλισα βλέποντας όλες τις σημειώσεις μου πάλι.

Μπορεί να είναι ένα βιβλίο που διαβάζεται σε ένα απόγευμα (μόλις 100 σελίδες) όμως οι 21 κανόνες που έχει μέσα για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου είναι πραγματικά ένα ταξίδι ζωής. Σε 21 κεφάλαια αναφέρει τον κάθε κανόνα και πιστέψτε με ο κάθε ένας από αυτούς μπορεί να γίνει ένα σεμινάριο πολύ εύκολα.

Κατηγορία Management

Από τον Ανδρέα Τσουκίδη για το περιοδικό Productive Habits

Θα ταξιδέψουμε σε κάποια παλιά χρόνια, όχι πολύ παλιά, σε κείνα τα χρόνια που όταν μετακόμιζες σε μια άλλη περιοχή, σε ένα άλλο σπίτι, σύντομα ερχόταν κάποιος συγκάτοικος να σε καλωσορίσει με χαρά και να σου πει ότι αν χρειαστείς κάτι, εγώ είμαι δίπλα σου. Επίσης τότε όταν άνοιγες ένα μαγαζί, ερχόντουσαν οι άνθρωποι της γειτονιάς και ρωτούσαν ποιος είσαι, ίσως κάποιοι από περιέργεια και άλλοι από ενδιαφέρον.

Κατηγορία Management

Είναι πλέον δεδομένο ότι πολλά πράγματα στις πωλήσεις έχουν αλλάξει. Και σίγουρα ο μοντέρνος πωλητής πρέπει να αντεπεξέλθει στις αλλαγές αυτές. Όμως, ίσως το βασικότερο κομμάτι των πωλήσεων έχει παραμείνει το ίδιο. Οι διαπροσωπικές σχέσεις. 

Κατηγορία Management

Από τον Κωνσταντίνο Βαλαβάνη για το περιοδικό Productive Habits

Σας έχει τύχει ποτέ να δείτε κάποιον άνθρωπο για πρώτη φορά σε μια επαγγελματική συναναστροφή και να τον απορρίψετε εξαιτίας της οπτικής του εικόνας ή της συμπεριφοράς του ; Έχετε ποτέ σκεφτεί ότι το ίδιο ακριβώς μπορεί να έχει συμβεί και με εμάς σε μια στιγμή της ζωή μας όταν μας πρωτογνώρισε κάποιος άλλος σε ένα μαγαζί, σε ένα γραφείο, σε μια επαγγελματική ομήγυρη ;

 

Κατηγορία Management

Από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας χρησιμοποιούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε μηνύματα. Είναι στην φύση μας να κατανοούμε καλύτερα μέσα από τις ιστορίες. Δημιουργούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε το μήνυμα για την επιχείρησή μας, ακόμα και για να εμπνεύσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό. Πόσες φορές την ημέρα είστε ο ήρωας στην ιστορία που πλάθετε στο μυαλό σας; Και όσο  μεγαλύτερο είναι το πάθος με το οποίο περιβάλλουμε την ιστορία τόσο ευκολότερο είναι για τους άλλους και τον εαυτό μας να την πιστέψει και να την 'αγοράσει'.

Κατηγορία Marketing

Από το περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

 

Το επάγγελμα του πωλητή είναι μια παλαίστρα που μπορείς να αποκτήσεις πάρα πολλά χρήσιμα εσωτερικά χαρακτηριστικά, όμως εδώ θα δούμε ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας που μόλις έχει μπει στο χώρο των πωλήσεων ή ένας που μόλις έχει μπει στο δρόμο της αυτοβελτίωσης και το αναφέρω αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί που είναι χρόνια στο επάγγελμα του πωλητή όμως δεν ψάχνουν πώς να γίνουν καλύτεροι και έτσι κάποια στιγμή απογοητεύονται κι ο λόγος είναι γιατί « ότι δεν εξελίσσεται αρχίζει να φθείρει»

Κατηγορία Marketing

Όταν είδα το βιβλίο στην Amazon η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν πολύ σίγουρος ότι ήθελα να το παραγγείλω. Μου φάνηκε λίγο ξεπερασμένο και πολύ αφοσιωμένο σε ένα θέμα που δεν αντιπροσώπευε όλη την διαδικασία της πώλησης, ειδικά στις μεγάλες πωλήσεις. Όμως το όνομα του Zig Ziglar και οι αξιολογήσεις που είχε με ώθησαν να κάνω την παραγγελία.

Κατηγορία Management

Κάθε πωλητής που σέβεται τον εαυτό του θέλει να τα πάει καλύτερα, όσο και είναι επιτυχημένος στην παραγωγή του. Άλλωστε κάποιος που θεωρεί τον εαυτό του επαγγελματία πωλητή θα πρέπει να είναι υπέρμαχος της διαρκούς εκπαίδευσης πάνω στις πωλήσεις και την παραγωγικότητα. Έχοντας τα παραπάνω στο μυαλό μας κάναμε μια μικρή λίστα με κάποια 'μυστικά' των πωλήσεων που θα πρέπει να ξέρει όποιος ασχολείται και θέλει να τα πάει καλύτερα και κάποια λάθη που καλό θα ήταν να αποφεύγονται. Δείτε λοιπόν παρακάτω:

Κατηγορία Management
Σελίδα 1 από 5
TOP