HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

 

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο στο περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

Η Βελτιστοποίηση της μηχανής αναζήτησης (SEO) είναι μια σημαντική παράμετρος κατά την δημιουργία μιας ιστοσελίδας, αλλά μπορεί να γίνει και λίγο πολύπλοκη και αγχωτική όταν είστε ακόμα στην αρχή. Όταν πρόκειται για το SEO, ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει ότι χρησιμοποιώντας κατάλληλες λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα οι μηχανές αναζήτησης μπορούν εύκολα να εντοπίσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, αλλά το SEO είναι περισσότερο από απλές λέξεις-κλειδιά.
Παρακάτω σας δίνουμε μερικά απλά τρικ που θα βοηθήσουν έναν αρχάριο να επωφεληθεί πλήρως το SEO για να αυξήσει την κίνηση στην σελίδα του και να την ανεβάσει στα αποτελέσματα των μεγαλύτερων μηχανών αναζήτησης.

Published in SEO

Ένα από τα βασικά κριτήρια της απόδοσης του digital marketing είναι το conversion rate.

Όπου ως conversions μπορεί να μετράμε τις πωλήσεις σε ένα eshop, τη συμπλήρωση μιας φόρμας, την επίσκεψη μιας συγκεκριμένης σελίδας σε ένα site, τα views ενός video ή ό,τι άλλο θέλετε.

Published in SEO

O αλγόριθμος της Google Panda

& το ποιοτικό περιεχόμενο

google pandaΌλοι όσοι εμπλέκονται με το marketing, την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, έχουν ακούσει, διαβάσει τη φράση «Content is King».Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, μια φράση που τη χρησιμοποίησαν δύο από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο: o Summer Redstone και ο πιο γνωστός Bill Gates. Όμως καθώς σήμερα, όλοι μας λίγο πολύ έχουμε γίνει publisher – δημοσιεύουμε υλικό είτε σε blogs, sites ή στα social media, οι μηχανές αναζήτησης με τα φίλτρα και τους αλγόριθμους ξεχωρίζουν κάποια από τα άρθρα και τα κατατάσσουν υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο, ένα από τα φίλτρα «αξιολόγησης» που χρησιμοποιεί η Google είναι το φίλτρο Panda.

Published in SEO

 

food blogΗ Τόνια είναι project manager σε μια εταιρεία λογισμικού, παντρεμένη με τρία παιδιά. Όταν βρίσκεται στο σπίτι της, τον περισσότερο χρόνο τον περνάει στην κουζίνα.  Η αλήθεια είναι πως αν μπορούσε να διαλέξει ξανά καριέρα, θα γινόταν σεφ. Δεν της αρέσει απλώς να μαγειρεύει, είναι food lover. Της αρέσει να ανακαλύπτει συνταγές από διαφορετικά μέρη του κόσμου. Να πειραματίζεται με νέους συνδυασμούς γεύσεων. Μαγειρεύει για την οικογένεια της, τους φίλους της, τους συναδέλφους της.

Published in SEO

Aπό το Link Building στο Link Earning

 

seo linksΣτο προηγούμενο άρθρο πρότεινα να σκεφτούμε το site μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες αποχέτευσης κι έχει ένα συνδέσμο σε ένα site που αφορά τη μόδα. Πόσο πιθανόν είναι κάποιος επισκέπτης του πρώτου site να επιλέξει το συγκεκριμένο σύνδεσμο; Οι πιθανότητες είναι ελάχιστες. Kαι αυτός είναι ο πρώτος κανόνας για τη δημιουργία συνδέσμων: Σκεφτείτε την εμπειρία του χρήστη (user experience). Ποιον χρήστη θέλετε να επισκεφτεί το site σας όταν δημιουργείτε συνδέσμους σε άλλα site; Ας υποθέσουμε πως κάποιος δικηγόρος εξειδικεύεται στο ιατρικό δίκαιο και στη βιοηθική. Το να έχει το site του ή το blog του συνδέσμους σε site γιατρών θα είναι χρήσιμο. Το να έχει συνδέσμους σε site που πωλούν φθηνά παπούτσια, θα είναι αν όχι spam, άχρηστο για τους επισκέπτες του.

Published in SEO

Λέξεις και Φράσεις - Κλειδιά στον Ανταγωνισμό.

 

 

 


Στα μέχρι τώρα άρθρά μας για το 
SEO δεν έχουμε αναφερθεί στον ανταγωνισμό. Σκοπίμως. Γιατί ο ανταγωνισμός και γενικότερα το ψηφιακό οικοσύστημα στο οποίο θέλουμε να ενταχθεί το site μας, αποτελεί ένα ξεχωριστό
κεφάλαιο στη SEO στρατηγική μας. Στο σημερινό άρθρο, θα σχολιάσουμε μια από τις όψεις του ανταγωνισμού σε σχέση με τις λέξεις και τις φράσεις – κλειδιά.

 

 

Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας;

 

Ας αρχίσουμε αναγνωρίζοντας ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας. Όταν έχουμε μια επιχείρηση off-line, γνωρίζουμε ποιους ανταγωνιζόμαστε. Μπορούμε, λοιπόν, να φτιάξουμε μια λίστα με τους φυσικούς ανταγωνιστές μας και στη συνέχεια να επισκεφτούμε τα site τους.

Αν θέλουμε να βρούμε ποιες λέξεις και φράσεις – κλειδιά χρησιμοποιούν, ρίχνουμε μια ματιά στο HTML της ιστοσελίδας, αλλιώς γνωστό κι ως sourcecode

Published in SEO

Λέξεις - Κλειδιά / Φράσεις - Κλειδιά

keywordsΣυχνά, όταν μιλάμε για βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων ή για πρώτη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης -και συνήθως ως μηχανή αναζήτησης έχουμε στο μυαλό μας τη Google, εννοούμε τη διαδικασία εύρεσης των σωστών λέξεων – κλειδιών. Η εύρεση της σωστής λέξης κυριαρχούσε για χρόνια στο SEO. Πλέον, όμως, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα σημαντικό θεμέλιο της στρατηγικής μας για την on-line παρουσία ενός οργανισμού, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να περιορίζουμε τη βελτιστοποίηση μόνο στις λέξεις – κλειδιά. Έχοντας αυτό υπόψη μας, θα αναφερθούμε σε μερικές βασικές τεχνικές για την εύρεση των πιο χρήσιμων λέξεων.

 

Published in SEO

Πως λειτουργεί η αναζήτηση;

anazitisi kai algorithmoiΣτα προηγούμενα άρθρα τονίσαμε τη σημασία που έχει ο ρόλος του επισκέπτη - χρήστη, όταν αναπτύσσουμε τη στρατηγική ενός site. Όμως, η βελτιστοποίηση ενός site αφορά και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και συχνά, όταν αναφερόμαστε στο SEO ή στη βελτιστοποίηση, εννοούμε σε ποια θέση βρίσκεται στα αποτελέσματα της Google, θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας πως λειτουργεί η αναζήτηση στη συγκεκριμένη μηχανή.

Published in SEO

h google latreyei ta kinitaΣτο άρθρο Μπορεί κάποιος να κάνει SEO μόνος του; στις 24 Φεβρουαρίου 2015 είχαμε αναφέρει πως «Το responsive web design για τις μηχανές αναζήτησης και το SEO αρχίζει να γίνεται εξίσου σημαντικό όπως το να χρησιμοποιεί κάποιος τις σωστές λέξεις-κλειδιά». Δύο μέρες μετά, στις 26 Φεβρουαρίου 2015 η Google ανακοίνωσε πως πλέον θα χρησιμοποιεί τη συμβατότητα με τα κινητά ενός site, αν ένα site είναι Mobile-Friendly ως παράγοντα για την κατάταξη στα αποτελέσματα της αναζήτησης (ranking factor) με ημερομηνία έναρξης τον Απρίλιο του 2015 για την ακρίβεια στις 21 Απρίλιου 2015.

Published in SEO

 

pliroforia kai seoΚάποιος που σήμερα θέλει να βελτιστοποιήσει ένα site θα πρέπει να λάβει υπόψη του μια τάση που βρίσκεται σε εξέλιξη στον παγκόσμιο ιστό (world wide web): το πέρασμα από την πληροφορία στη γνώση, τη μετάβαση στο σημασιολογικό ιστό (semantic web) και τη σημασιολογική αναζήτηση (semantic search). Αν στο προηγούμενο στάδιο, οι μηχανές αναζήτησης μας παρέθεταν 10 συνδέσμους (link) σε κάθε σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, τώρα προσπαθούν να μας δώσουν απαντήσεις, να αντιληφθούν την πρόθεση μας στην ερώτηση που διατυπώνουμε και να μας δώσουν άμεσα και γρήγορα την απάντηση την οποία θέλουμε, εξοικονομώντας πόρους.

Published in SEO
Page 1 of 2
TOP