HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

“Κυρία μου, εσείς φταίτε για ό,τι έγινε και αν θέλετε έχω και το βίντεο από τις κάμερες του μαγαζιού….”

 

Κι όμως! Αυτή είναι μια πραγματική απάντηση ενός καταστηματάρχη γνωστού χώρου εστίασης στην κριτική μιας πελάτισσας.

Ίσως ο καταστηματάρχης να είχε κάθε δίκιο με το μέρος του, αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση δεν έπρεπε να απαντήσει με αυτόν τον τρόπο.

Μπορεί να απέδειξε ότι είχε δίκιο, αλλά έχασε τον πελάτη. Και αμέτρητους ακόμα πελάτες που είδαν την άκομψη απάντησή του ή άκουσαν απευθείας αρνητικά λόγια από τον δυσαρεστημένο πελάτη.

Μην ξεχνάτε ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα σας προτείνει σε δύο τρεις, αλλά ο δυσαρεστημένος θα σας δυσφημίσει σε δέκα.

Υπάρχει όμως κάποιος “σωστός” τρόπος απάντησης σε κριτικές πελατών; 

Κατηγορία Marketing

Η επιχείρησή σου εμφανίζεται στο Google Maps και έχουν έρθει ήδη αρκετοί πελάτες από εκεί, συνεπώς.... όλα καλά! Ίσως και όχι!!!

Προς μεγάλη μας έκπληξη παρατηρούμε συνεχώς ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων εκεί έξω δεν έχουν κατοχυρώσει επίσημα την επιχείρησή τους στην Google, με αποτέλεσμα η καταχώρησή τους στο Google Maps να μην τους ανήκει.

 

Μήπως ανήκετε κι εσείς σε αυτήν την κατηγορία;

Κατηγορία Marketing

Όλοι έχουμε χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Google Maps και σίγουρα έχουμε παρατηρήσει πληθώρα καταστημάτων και επιχειρήσεων να εμφανίζονται στον χάρτη.

Εάν είστε επικεφαλής ενός καταστήματος, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα θέλατε η δική σας επιχείρηση να λείπει από αυτόν τον χάρτη που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών.

Κατηγορία Marketing

Σαν πωλητής, αλλά και επιχειρηματίας, πολλές φορές θέλω να ξέρω πότε ανοίγει κάποιος μια προσφορά που του στέλνω, ένα email ή να έχω αυτοματοποιημένες τις απαντήσεις μου έτσι ώστε να μπορεί να γίνει η δουλειά μου πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Πλέον έχω βρει το κατάλληλο πρόγραμμα και πραγματικά έχω δει διαφορά!!

Κατηγορία Management

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Έχουμε πει πολλές φορές μέσα από τις σελίδες του περιοδικού αυτού ότι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις πελάτες είναι να έχεις στημένο ένα σωστό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό όμως που πραγματικά μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις ναι να έχεις καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών. Για εμένα αυτό σημαίνει γρήγοροι χρόνοι απόκρισης, άμεση επίλυση προβλημάτων και ένας τρόπος για να κάνεις τον πελάτη σου να μοιάζει πραγματικά ξεχωριστός κρατώντας ένα σωστό ιστορικό.

Κατηγορία SEO

Νέος χρόνος, νέες στρατηγικές για τις online εκστρατείες των brands που βρίσκονται στα Κοινωνικά Δίκτυα. Ποια είναι τα Social Media Trends για το 2018;

Ήδη σε όλους είναι γνωστό πως online τα πάντα αλλάζουν με απίστευτους ρυθμούς. Ο καλύτερος τρόπος να εκμεταλλευτείς τις αλλαγές, είναι να μάθεις να προσαρμόζεσαι σ’ αυτές. Όσο πιο γρήγορα υιοθετείς τις νέες τάσεις, τόσο πιο μπροστά θα είσαι από τον ανταγωνισμό.

Κατηγορία Marketing

Η δημιουργία ποιοτικού υλικού που θα αναρτηθούν στα Κοινωνικά Δίκτυα αποτελεί έναν καθημερινό αγώνα. Τα brands που επενδύουν πολλά στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο για να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Και η ποικιλία αναρτήσεων είναι ένα μεγάλο στοίχημα για να κερδίσει κανείς.

Γι’ αυτό και δεν περνά μέρα που να μην έχουν κάτι να «παίζει» στη σελίδα τους, που θα ικανοποιεί τους followers που έχουν.

Κατηγορία Marketing

Από τον Αλέξιο Βανδώρο για το περιοδικό Productive Habits

Οι εταιρείες βρίσκονται σε μια κρίση της σύγχρονης εποχής. Oι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται πραγματικά τις εταιρίες και θεωρούν τις επιχειρήσεις ως απρόσωπους κερδοσκόπους, ένα συναίσθημα που προκαλείται από ιστορίες διαφθοράς στις μεγάλες επιχειρήσεις, την οικονομική κρίση του 2008 και από το συνεχή βομβαρδισμό της διαφήμισης τις τελευταίες δεκαετίες. Κάθε μήνυμα που προέρχεται από μια εταιρική επωνυμία εξετάζεται με αμφισβήτηση.

Υπάρχει μια λύση για αυτό, και η ιδέα είναι απλή (αν και η εκτέλεση είναι κάπως δυσκολότερη). Δεδομένου ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται άλλους ανθρώπους περισσότερο από τα εμπορικά σήματα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε το εμπορικό σήμα σας να μοιάζει λίγο περισσότερο σαν ένα πρόσωπο - πρέπει να το εξανθρωπίσετε.

Κατηγορία Marketing

Καθώς φεύγει το 2017 και έρχεται το 2018 αποφάσισα να κάνω ένα μεγάλο άρθρο με πολλούς τρόπους για να μας πάει το 2018 ακόμα καλύτερα. Κανένας από αυτούς δεν είναι κάποια τεράστια αλλαγή στην καθημερινότητα όμως μπορούν να φέρουν απίστευτα αποτελέσματα! Διαβάστε τους, μοιραστείτε τους και εμπλουτίστε τους!

 

Κατηγορία Management

Είναι οι μέρες που όλη η αγορά περιμένει να δουλέψει λίγο καλύτερα για να κλείσει κάποιες τρύπες και, πιθανών, να ξεκινήσει την νέα χρονιά με αισιοδοξία και καλές προοπτικές. Σε αυτό το πνεύμα και εμείς σας δίνουμε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε τα μέγιστα από τις μέρες αυτές!

Κατηγορία Management
Σελίδα 1 από 10
TOP