Μαρκετινγκ Συνδρομών

Μεταμορφώνοντας περιστασιακούς πελάτες σε πιστούς συνδρομητές.

MembershipΗ αίσθηση ‘να ανήκεις κάπου΄ είναι πάρα πολύ δυνατή. Μπορεί να ακούγεται αστείο αλλά είχα μια ανεξήγητη χαρά όταν στο πλυντήριο αυτοκινήτων μου έδωσαν μια κάρτα μέλους και μετά από λίγα πλυσίματα πήρα δωρεάν πατάκια (που δεν χρησιμοποίησα ποτέ βέβαια). Αυτό το συναίσθημα είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή μας να αποκτήσει πιστούς πελάτες και να αυξήσει τα έσοδά της. Χρειάζεται όμως η επιχείρησή σας συνδρομητές;

Προσπαθήστε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις με ένα ναι ή όχι:

-Πρέπει η εταιρία σας να προσέχει τους πόρους της όταν παρέχει τις υπηρεσίες της;

-Θέλει η εταιρία σας να μειώσει τον τζίρο της και να αυξήσει δραματικά την πίστη των πελατών της;

-Χρειάζεται η εταιρία σας ένα συνεχές και σταθερό εισόδημα;

-Θέλει η εταιρία σας να πουλήσει το πλήρες πακέτο υπηρεσιών της με λιγότερη προσπάθεια;

-Θέλει η εταιρία σας να αυξήσει τον τζίρο της από τους υπάρχοντες πελάτες της;

-Προσπαθεί η εταιρία σας να βελτιώσει τις συστάσεις της;

Εάν απαντήσατε ναι σε μία ή περισσότερες από τις παραπάνω ερωτήσεις, τότε η εταιρία σας θα επωφεληθεί από την δημιουργία ενός προγράμματος συνδρομών. Φυσικά αν είστε παρατηρητικοί θα καταλάβατε ότι όλες οι εταιρίες μπορούν να απαντήσουν θετικά σε τουλάχιστον μια από τις παραπάνω ερωτήσεις. Και αυτό σημαίνει ότι όλες οι εταιρίες μπορούν να επωφεληθούν σε κάποιον βαθμό από ένα τέτοιο πρόγραμμα.

Ας δούμε όμως τα θετικά ενός τέτοιου προγράμματος.

1.      Γίνεται καλύτερη κατανομή πόρων της εταιρίας. Οι πόροι κατανέμονται ανάλογα με την συνδρομή του κάθε πελάτη.

2.      Αυξάνεται η πίστη των πελατών. Αίσθηση ότι ανήκουν σε μια ομάδα

3.      Σταθερό εισόδημα.

4.      Καλύτερες πωλήσεις με λιγότερη προσπάθεια. Τα δύσκολα προϊόντα περιλαμβάνονται πλέον σε πακέτα με άλλα και είναι πιθανότερο να προχωρήσουν.

5.      Περισσότερος τζίρος από τους υφιστάμενους πελάτες.

6.      Περισσότερη δουλειά από συστάσεις. Μεγαλύτερη πιθανότητα να σας διαφημίσουν πελάτες που νοιώθουν μέρος της ομάδας.

Τιμή προγραμμάτων συνδρομής.

Αυτό είναι κάτι που η εταιρία σας θα πρέπει να το δοκιμάσει για να βρει τις κατάλληλες ισορροπίες. Είναι όμως μια καλή τακτική να έχεις φθηνή την κατώτερη κατηγορία συνδρομής για να κάνετε τους πελάτες συνδρομητές και να μπορέσετε αργότερα να τους ανεβάσετε κατηγορία συνδρομής.

Ανανεώσεις.

Το κλειδί για να πετύχει όλη η προσπάθεια αυτή είναι να υπάρχει μεγάλος αριθμός ανανεώσεων συνδρομών. Κάτι το οποίο είναι δύσκολο γιατί πάντα θα έχετε κάποιες απώλειες. Μια πολύ καλή τακτική για να μειωθούν αυτές οι απώλειες είναι να προσφέρετε περισσότερα από όσα περίμεναν οι πελάτες σας όταν κάναν την συνδρομή και να τους δώσετε και κάποιο ακόμα μπόνους για την ανανέωσή τους!

Κάντε το λοιπόν εύκολο να γίνει κάποιος συνδρομητής και σχεδιάστε την στρατηγική σας προσεκτικά. Είναι σίγουρο ότι θα δείτε αποτελέσματα.

 

 

Αφήστε μια απάντηση