HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

mybookpdf

Είμαι στις πωλήσεις πολύ καιρό και κάθε επιχείρηση που συναντάω έχει περίπου το ίδιο πρόβλημα. Λίγες πωλήσεις! Μερικοί επιχειρηματίες και πωλητές έχουν την εντύπωση ότι η δουλειά και οι πωλήσεις απλά θα τους έρθουν στο τραπέζι και δεν κάνουν καν τα βασικά βήματα για να τις αυξήσουν. Ποια είναι αυτά; Ας τα δούμε με την σειρά:

Κατηγορία Marketing

Ένα ερώτημα που προκύπτει συχνά σε συζητήσεις για παρουσία στα Social Media, είναι κατά πόσο αυτή πρέπει να έρχεται μέσα από Facebook Page ή Group.

Η αλήθεια είναι πως υπάρχει διαφορετική προσέγγιση ανάμεσα στα 2. Και, ενώ για σκοπούς branding η σελίδα κρίνεται έως ένα βαθμό απαραίτητη, για το Group δεν ισχύει κατά πολύ κάτι τέτοιο.

Κατηγορία Marketing

Ένα ερώτημα που προκύπτει συχνά σε συζητήσεις για παρουσία στα Social Media, είναι κατά πόσο αυτή πρέπει να έρχεται μέσα από Facebook Page ή Group.

Η αλήθεια είναι πως υπάρχει διαφορετική προσέγγιση ανάμεσα στα 2. Και, ενώ για σκοπούς branding η σελίδα κρίνεται έως ένα βαθμό απαραίτητη, για το Group δεν ισχύει κατά πολύ κάτι τέτοιο.

Κατηγορία Marketing

Θα έχουμε ακούσει πολλές φορές ότι χρειάζεται να χτίσεις σχέση με τον κάθε πελάτη για να έρθεις σε συμφωνία, πως όμως το κάνουμε αυτό;...
Ο καλύτερος τρόπος να χτίσεις σχέση με τον πελάτη είναι να βρεις αυτό που πραγματικά χρειάζεται και να του το πεις με σωστό τρόπο.

Πώς λοιπόν βρίσκουμε αυτό που χρειάζεται; Με ερωτήσεις! Και φυσικά δεν ρωτάμε “τι χρειάζεσαι;”

Κατηγορία Management

Podcast #9 HubSpot Report Η σκληρή αλήθεια για το διαρκώς αυξανόμενο κόστος απόκτησης πελατών. Μια αναφορά που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την επιχείρησή σας και τις πωλήσεις σας! Από τον οργανισμό Hubspot που κάνει καταπληκτική δουλειά στην έρευνα των αγορών και με ανάλυση από τον Μηλιάτση Γιάννη και τον Θοδωρή Γκίτσο του Bizman.gr.

Από το Mixcloud:

 

Και από το κανάλι μας στο Youtube!

Κατηγορία Podcast

Πλέον το Bizman.gr έχει το δικό του ψηφιακό σχολείο όπου θα μπορείτε να παρακολουθήσετε σεμινάρια και άλλα online από όπου και αν βρίσκεστε! Μπορείτε να το δείτε εδώ: Bizman Business School

Κατηγορία News

Το 2ο σημαντικότερο πράγμα για μια επιχείρηση μετά την δημιουργία πελατών με τις πωλήσεις είναι η πιστότητα πελατών. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Bizman.gr έρχονται σε εμάς για να λύσουν το πρόβλημα της ανάπτυξης με βοήθεια στις πωλήσεις. Όμως ταυτόχρονα εμείς αναπτύσσουμε και τρόπους αύξησης της πιστότητας των πελατών τους. Γιατί;

Κατηγορία Marketing

“Κυρία μου, εσείς φταίτε για ό,τι έγινε και αν θέλετε έχω και το βίντεο από τις κάμερες του μαγαζιού….”

 

Κι όμως! Αυτή είναι μια πραγματική απάντηση ενός καταστηματάρχη γνωστού χώρου εστίασης στην κριτική μιας πελάτισσας.

Ίσως ο καταστηματάρχης να είχε κάθε δίκιο με το μέρος του, αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση δεν έπρεπε να απαντήσει με αυτόν τον τρόπο.

Μπορεί να απέδειξε ότι είχε δίκιο, αλλά έχασε τον πελάτη. Και αμέτρητους ακόμα πελάτες που είδαν την άκομψη απάντησή του ή άκουσαν απευθείας αρνητικά λόγια από τον δυσαρεστημένο πελάτη.

Μην ξεχνάτε ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα σας προτείνει σε δύο τρεις, αλλά ο δυσαρεστημένος θα σας δυσφημίσει σε δέκα.

Υπάρχει όμως κάποιος “σωστός” τρόπος απάντησης σε κριτικές πελατών; 

Κατηγορία Marketing

Η επιχείρησή σου εμφανίζεται στο Google Maps και έχουν έρθει ήδη αρκετοί πελάτες από εκεί, συνεπώς.... όλα καλά! Ίσως και όχι!!!

Προς μεγάλη μας έκπληξη παρατηρούμε συνεχώς ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων εκεί έξω δεν έχουν κατοχυρώσει επίσημα την επιχείρησή τους στην Google, με αποτέλεσμα η καταχώρησή τους στο Google Maps να μην τους ανήκει.

 

Μήπως ανήκετε κι εσείς σε αυτήν την κατηγορία;

Κατηγορία Marketing

Όλοι έχουμε χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Google Maps και σίγουρα έχουμε παρατηρήσει πληθώρα καταστημάτων και επιχειρήσεων να εμφανίζονται στον χάρτη.

Εάν είστε επικεφαλής ενός καταστήματος, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα θέλατε η δική σας επιχείρηση να λείπει από αυτόν τον χάρτη που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών.

Κατηγορία Marketing
Σελίδα 1 από 11
TOP